cathrine&emma Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Jeg har regelmessig mensen med en syklus på 26 dager... Og de første dagene kan jeg blø litt kraftig, og har til tider en del klumper, noen litt store og andre små..mørke tok det opp med legen min, men han mente det var ingen ting, men føler likevel jeg må spørre her,? er dette normalt, eller burde jeg ta en underliv undersøkelse eller noe, for å se om det er en grunn?? er litt kjedelig å bare kjenne av og til at det detter noe ut av deg... Sorry detaljene... Jeg har ei jente på 4 år, hadde en grei fødsel, 6 uker før tiden, men ikke slitt noe spes i ettertid, annet enn at jeg blødde til og fra i 3 mnd etter ho kom..! Jeg vil heller ikke gå på noe prevansjon siden meg og samboer prøver å få barn.! er dt noe annet man kan gjøre? Har mistet 2 dager, 1 gang før jeg blei gravid med jenta mi, og engang nå i januar..! Håper noen kan hjelper meg?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Ja, jeg kan ihvertfall si at jeg pleier å ha det noen ganger. Da gikk på p-piller var det helt ekstremt. Da kjente jeg bare det kom mange klumper hver gang jeg reiste meg. (sorry, detaljene). Har snakket med et par venninner om dette, og de opplever også at de kan kommer klumper når de har mensen.
melkekua™ Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Normalt med koagulert blod når man har mensen, jeg har det sånn hver syklus.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Helt normalt med klumper. Består av størknet blod ++.Ikke noe å bekymre seg for.
cathrine&emma Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2010 Oki, takk for det.. skal på ferie i morra, så håper at jg begynner å blø litt mindre fra i morra, pleier bare å blø kraftig de 2 første dagene igrunnen!.. får heller satse på jeg blir gravid neste mnd, hehe
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 Ja, det er helt normalt om man blør mye. Har alltid det selv.
olla Skrevet 19. juli 2010 #7 Skrevet 19. juli 2010 Jeg har hatt det mange ganger, vært på innvendig UL for noe annet, og ingenting galt, så tror du kan slappe av!! Og håper den sitter snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå