Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Vi har hatt problemer med mating av babyen siden dag 1. Først var det ammingen som ikke gikk, den måtte jeg desverre gi opp da jeg ikke fikk melk. Så begynte vi med mme, ting gikk greit og hun er nå 3måneder gammel, men problemet er at jeg aldri vet om hun er sulten før det er for sent. (At hun gråter) Prøver å se etter tegn på sult som leting, smatting, "eh" lyder, men jeg ser ingen tegn i det hele tatt! Hun smatter jo hele tiden på fingrene, uansett om hun er sulten eller ikke.. Hun er og sulten fra 2-4timer mellom hvert måltid, så se på klokken kan jeg bare glemme. Frem til nå har jeg ventet med å gi mat til hun er veldig urolig, gråter.. Men det er jo da for sent, og vil gjerne gi mat før. Hvordan skal jeg vite om hun er sulten, før det er for sent? Hvordan få hun til å lage tegn?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 jeg synes og det var vanskelig, så jeg gav mat ca hver tredje time uavhengig av tegn
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Jg prøver å oggi mat hver tredje time, men som oftest vil hun ha mat etter 2timer, så det er og vanskelig. Prøver jo å dra det ut, men føler ikke for å la henne gråte så altfor lenge, hun er jo sulten.. :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå