Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 dagens syteinnlegg.. ikke vært så veldig lei egentlig.. tenkt at det ikke gjør noe å gå litt over tiden.. er fortsatt 5 dager igjen men i dag har jeg ikke ro i kroppen.. ikke hatt en eneste kynner på 3 dager.. sååååå utrolig kjedelig.. trodde ikke det skulle gi seg nå!.. veit også at babyen er stor for sin alder. vil bare bli ferdig nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TIPS mottas med stort takk. samme om de funker el ikke.... prøver alt.. så sant det ikke er fare for babyen.. dermed utelukker jeg rødvin og lakserolje, og hopping på trampoling...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 da legger jeg først ut på en laaang gåtur nå! HI
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Sex hjelper ikke, vi driver på som kaniner og det skjer ingenting... Hilsen en i uke 41 som også er drittlei
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 sex hjalp oss, var ute 48 timer etterpå! babyen kommer når den er klar, sæd KAN virke inn, men som alt annet har man ingen garanti akkurat som med alt annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå