Gå til innhold

Coop sine bleier

ღ Juksemaker pipelort +spire ღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alle som bruker dem fornøyde? Jeg har prøvd de nå, men jeg er litt usikker jeg altså....

Jeg opplever innimellom at det virker som om bleia går i oppløsning. Det blir liggende igjen noe som ligner på gelè på huden når jeg skal skifte den. Og det kommer ikke av at bleia sitter for lenge på og er for våt. Det kan like godt være ved en nesten tørr bleie.

Det kan da ikke være bra for huden?

Synes det er rart på en bleie som har vunnet en test... Pampers er ikke sånn, men opplever det også på Libero innimellom..

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes de er gode jeg..

Har også opplevd det du sier, men da er often bleien søkkvåt...Kanskje det er derfor?

Skrevet

Joda, de er gode ellers.

Men jeg har opplevd den der gelè-greia på bleier det ikke er så mye tiss i også.... Og jeg har brukt de på lillegutt hele netter også UTEN at det blir sånn gelè... Så skjønner ikke hvorfor de skal være sånn...

Skrevet

Vi kjøpte en pakke med coop sine bleier, syns de er kjempe gode, man kanskje til stive iforhold til pampers activ fit, men syns coop sine er bedre enn pampers om natten. vi har ikke opplevd geleting.

Skrevet

Har du prøvd first price??

Vi bruker dem på pjokken, og får kun den gelegreia du snakker om når bleia er søkkvåt.. Ellers er det supre!! Synes coopbleia blir litt uformelig, jeg..

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Begynte med Coop-bleiene etter at de kom best ut i test nå i sommer, og har også lagt merke til "gele-restene". Liker det ikke, tenker at det kan ikke være helt sunt. Men jeg bruker også en del tøyleier,og går mer og mer over til detnå - da vet jeg i allefall at det ikke er noe kjemisk snusk i bleiene. Må skyte inn på slutten at jeg ellers er fornøyd med Coop-bleiene:)

Skrevet

Bruker bare disse bleiene på minstemann. Pampers tåler han ikke, og Libero holder ikke tett.

Synes de er ganske gode og har aldri sett sett noe gele på stumpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...