Libido- Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Stemmen min er helt borte og det er kun lav hvisking som fungerer.. Holder på å bli gærn =) + at det blir veldig vanskelig på jobb.. Finnes det noen kjærringråd som er verdt å prøve ut?
Gjest sug lut Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Konjakk. Men det hjelper mest på humøret.
prekæs Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Da holder du kjeft. Hvisking hjelper ikke. Altså. Rådet vi fikk av legen etter at minsten hadde mistet stemmen under sang av metallicalåter. Han overlot til oss å finne løsningen på hvordan få han til å holde helt kjeft og tror faktisk jeg så ett skjevt flir over skulderen da vi gikk fra legekontoret.
ny vestfold Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Prat minst mulig,drikk varm te,sterke dråps... Men ett spm,har du pollen allergi? For om du har det er det en del matvarer som kan gi allergi i pollensesongen,som gjør at du kan miste stemmen..
Libido- Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2010 Jeg må jo kommunisere med folk.. jeg har tross alt en familie og en jobb =) jeg får ikke vondt i halsen om jeg hvisker, så jeg tror ikke det skal ha noe å si. Skal prøve meg på varm drikke. Honning er jeg igrunn ikke så glad i.. men om det hjelper kan jeg vel alltids få det til å gli ned =P Har ikke allergi, er vel heller sår hals og fylla som har skylda ;-)
Libido- Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. juli 2010 hehe, jo noen nyter da godt av dette ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå