Gå til innhold

3uker igjen i dag


Mamma.t.G&J,hvaharvi_nåivente?

Anbefalte innlegg

Da var jeg jo faktisk kun noen uker fra å møte min nydelige datter Eva Marcela. <3 Om hun ikke bestemmer seg for å stresse ut før, så skal hun tas med ks om akkurat 3uker. Føler på stresset nå. Har nettopp flyttet og vil ha alt i orden før hun kommer, OG rekke å lade opp batteriet mitt siste uke. Bare slappe av mest mulig og nyte den siste lille tiden igjen med samboern.

Men skal bli godt å endelig kunne bøye seg, ligge slik jeg vil i senga, og ikke miste helt pusten av å gå i trappa.

Er spent på humøret hennes, og stemningen oss i mellom når hun kommer. Med min sønn, så ingenting bestemt fra før, og jeg hadde aldri hatt barn før, så var ekstremt spent den siste tiden, og veeeeldig urolig for alt av visse om atte som kan skje og ikke skje. Merker jeg ble veldig sliten bare av all den spenningen. Nå har jeg en helt annen spenning, og er mye mer avslappet og klar til å møte babyen som kommer. Liker godt denne sinnsstemningen. Og råder alle første gangsfødene som var stresset som meg, om å virkelig nyte de siste ukene nå med avslapping og roen som er akkurat før stormen kommer ;) Husker jeg ikke tok det rådet selv bare:p

Lykke til alle sammen!!! Måtte bare dele litt tanker nå :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...