Gå til innhold

Er Felix et trend navn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har bestandi sagt at vest ska ha en guttehund ska han hete felix :)

Skrevet

Nei Felix er ett bikkjenavn.

Skrevet

Felix er et hundenavn, ferdig med det. Man kaller ikke dattra si for Dagros, liksom.

Skrevet

Hundenavn, virkelig? Jeg har alltid sett på det som kattenavn. Men menneskenavn er det i allefall ikke. Ikke i Norge. Men sikkert i andre land. Akkurat som at man kan hete Mille i Norge, mnes at i Danmark herer annenhver liten hund Mille, og folk ler seg skakk om du sier babyen din heter det. Blir litt som Dagros ja. :D

Skrevet

Det er et kattenavn, og helt latterlig navn på et menneskebarn.

Skrevet

Voffedivoffvoffvoff

Skrevet

Om noen står og roper felix, kan de fort risikere at en av naboungene hjelper med å puse og lage kattelyder. hehe

Skrevet

Bla bla bla.

Aldri møtt en hund som heter Felix.

Hunden Kasper kjenner jeg. Og katten Mette og Mia, hunden Silje, øgla Arne etc.

Og min Felix heter det samme som ketchupen i Sverige, venninden hans heter Nora (syltetøy) og jammen kjenner vi ikke en Tine(melk)også.

For ikke å prate om onkel Odd (merkelig) og vennen min Simen (sæd).

Mange hensyn man skal ta du.

Er det er trendnavn? Tja. Har ihvertfall økt i populæritet, men ikke av de mest brukte. Er for bikkjer skjønner du:-)

Skrevet

Ta deg en chill pille nå Angelica Jeanette.

Skrevet

Man kan vel i allefall være enig om at det ER et trendnavn. De fleste har hørt om en hund eller en katt som heter Felix.

Skrevet

Tror nok Felix er et navn som er i ferd med å bli trendnavn. Vet om flere som har kalt guttene sine Felix.

Synes det er et artig navn. Og mener det er finere som menneskenavn enn dyrenavn.

Skrevet

Jeg hadde en katt som het Felix.

Han elsket å bli børstet, og ikke tale om at han gikk å spiste om morgenen før han var godt stellt og løse hår var fjerna. Sov under tepper/puter osv også. Kanskje katten min var veldig menneskelig og det er derfor det kan være et menneskenavn?

Men for meg er det et kattenavn, hadde lurt fælt på hvordan noen kunne komme på å kalle sønnen sin for det om jeg hadde møtt en unge som het det!

Skrevet

Syns ikke Felix er det verste man kan kalle sin sønn.

Og angående det med hundenavn så vet jeg om hunder som heter Terje og Helge og Mia og Selma.

Felix betyr forresten lykkelig hvis jeg ikke tar aldeles feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...