Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 har bestandi sagt at vest ska ha en guttehund ska han hete felix
Mortilbarn Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Felix er et hundenavn, ferdig med det. Man kaller ikke dattra si for Dagros, liksom.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Hundenavn, virkelig? Jeg har alltid sett på det som kattenavn. Men menneskenavn er det i allefall ikke. Ikke i Norge. Men sikkert i andre land. Akkurat som at man kan hete Mille i Norge, mnes at i Danmark herer annenhver liten hund Mille, og folk ler seg skakk om du sier babyen din heter det. Blir litt som Dagros ja.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 Det er et kattenavn, og helt latterlig navn på et menneskebarn.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #8 Skrevet 19. juli 2010 Om noen står og roper felix, kan de fort risikere at en av naboungene hjelper med å puse og lage kattelyder. hehe
gossegass Skrevet 19. juli 2010 #9 Skrevet 19. juli 2010 Bla bla bla. Aldri møtt en hund som heter Felix. Hunden Kasper kjenner jeg. Og katten Mette og Mia, hunden Silje, øgla Arne etc. Og min Felix heter det samme som ketchupen i Sverige, venninden hans heter Nora (syltetøy) og jammen kjenner vi ikke en Tine(melk)også. For ikke å prate om onkel Odd (merkelig) og vennen min Simen (sæd). Mange hensyn man skal ta du. Er det er trendnavn? Tja. Har ihvertfall økt i populæritet, men ikke av de mest brukte. Er for bikkjer skjønner du:-)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #10 Skrevet 19. juli 2010 Ta deg en chill pille nå Angelica Jeanette.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #12 Skrevet 19. juli 2010 Man kan vel i allefall være enig om at det ER et trendnavn. De fleste har hørt om en hund eller en katt som heter Felix.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #13 Skrevet 19. juli 2010 Tror nok Felix er et navn som er i ferd med å bli trendnavn. Vet om flere som har kalt guttene sine Felix. Synes det er et artig navn. Og mener det er finere som menneskenavn enn dyrenavn.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #14 Skrevet 19. juli 2010 Jeg hadde en katt som het Felix. Han elsket å bli børstet, og ikke tale om at han gikk å spiste om morgenen før han var godt stellt og løse hår var fjerna. Sov under tepper/puter osv også. Kanskje katten min var veldig menneskelig og det er derfor det kan være et menneskenavn? Men for meg er det et kattenavn, hadde lurt fælt på hvordan noen kunne komme på å kalle sønnen sin for det om jeg hadde møtt en unge som het det!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #15 Skrevet 19. juli 2010 Syns ikke Felix er det verste man kan kalle sin sønn. Og angående det med hundenavn så vet jeg om hunder som heter Terje og Helge og Mia og Selma. Felix betyr forresten lykkelig hvis jeg ikke tar aldeles feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå