plastblomst♀♂♂ Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Både til 2-åring og 5-åring... Og på nettsteder bøker selges:)
Odine! Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Mine favoritter 2-åring: Når to-bøkene av Tor Åge Bringsværd Hvem-bøkene av Stina Wirsen Beibi-bøkene av Ann Forslind Den lille muldvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på hodet hans 5-åring(en del av disse kan brukes fra 3-4 år, og toåringen din vil sikkert også være med og lese): Johannes Jensen-bøkene av Henrik Hovland (Favoritt-favoritt) Ingrid-bøkene av Katarina Janouch Mine to oldemødre av Lisa Aisato (hun kommer med "Odd er et egg" i høst, og den er jeg spent på - veldig dyktig tegner) Gittebøkene av Pija Lindenbaum (og alt annet av henne) Lille apes store tisseshow Bøkene om Benny av Barbro Lindgren Det var det jeg kom på nå. Bruk gjerne biblioteket og bibliotekaren som inspirasjon til hva du skal kjøpe. bokkilden.no er helt kurant å bruke hvis man barevet hva man skal ha. Gubben og katten-bøkene (her er det mye tekst)
Odine! Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Her kan du finne tips: http://www.deichmanske-bibliotek.oslo.kommune.no/avdelinger_apningstider/furuset/barn_og_ungdom/boktips_for_sma_barn/
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Gubben og katten Tassen Nyskjerrige Nils Mummitrollet Bøker av Torbjørn Egner og billedbøker av Astrid Lindgren
♥binna♥ Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Til min 5-åring (snart 6) leser jeg nå om Ole Alexsander (Anne Cath. Vestli). Bøkene av Ole Lund Kirkegaard er også veldig populære, spesielt Otto er et monster og Albert og andre ugangskråker.
Gjest Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 2-åringen: Vårvrimlebok (finnes også med tittelen sommer-, høst- og vintervrimlebok) Fantastiske bøker for 2-3-4 åringen. Det er så mye å se på og så mange historier å følge at her har du bok for pengene i årevis. 5-åringen: Reven og grisungen: "Rebusløpet", "Kumatpakkene" og "Konglesugeren". Tipp topp bøker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå