Gå til innhold

lister meg forsiktig inn og sier et lite hei c",)


2prinserOg1engel

Anbefalte innlegg

Termin 2.april...håper så inderlig at jeg kan få beholde denne gangen her. Mistet i uke 20 den 6.april i år. Krysser fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også termin 02.april :) Jeg mistet uke 13 den 20 mai i år. Føler med deg. Og krysser fingre og tær for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. jeg har også termin 2 april. trist at du mistet en liten baby. og krysser fingrene at det går bra denne gangen. Du får vel ekstra oppfølging denne gangen, det får jeg selvom jeg har fått 2 friske barn etter jeg mistet babyen i uke 30 for 6 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for oss alle :) :) Selv om jeg skulle ønske at ingen andre opplevde noe så tragisk så føles det så godt å høre om andre om dere skjønner... ble litt feil det kanskje men jeg har liksom følt at ingen andre helt kan forstå hva vi har gått gjennom.. Vi får massevis av oppfølging, bor på østlandet men får all oppfølging på St.Olavs samt mye fra vårt lokale sykehus. Kommer ikke til å gjøre noe annet enn å fly på undersøkelser :) skal ha første ultralyd den 16.august. Akkurat nå så føler jeg meg ikke gravid, men tror en del av meg fornekter at jeg er det fordi jeg er livredd.. Hvordan er formen deres da?? :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt flere venninner som har mistet og har aldri helt forstått sorgen, før jeg selv mistet. Jeg unner ingen dette, og jeg også føler det samme som deg, at jeg ikke tør helt å inse at jeg er gravid. Har ringt legen og krevet tidlig henvisning til Ultralyd da jeg ikke har det noe bra nå. Er stresset og livredd for å oppleve dette igjen. Men det som forvirrer meg er at jeg også føler at det skal gå bra denne gangen. Så hverdagen går ut på mye tenking. Ikke like fokusert på jobb akkurat.

Ellers er formen bra, litt stikninger i magen og følelsen av mensensmerter :) Det er vel et godt tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! det er egentlig skremmende at det skjer med så mange.. Jeg krysser fingrene for deg. Får du ikke tidlig ultralyd ettersom du har mistet før? Hvor langt var du på vei?? Jeg merker jeg går rundt å bare tenker at så lenge jeg mister før uke 12 så skal je klare meg..jeg er ikke i nærheten av å forholde meg til at det er noe derinnne som kanskje skal bli født frisk og fin om ca 8 mnd.. Men man får ikke gjort noe fra eller til dessverre..bare vente og vente.., :)

 

Har noen av dere barn fra før? :) Jeg har en liten gutt på 15 mnd som holder mamman sin aktiv fra morgen til kveld..jeg har vært innlagt med hyperemesis i begge mine tidligere svangerskap så jeg nyter foreløpig hver dag så lenge maten sitter der den skal.

 

Hell og lykke til dere alle sammen :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...