Gå til innhold

Termin 10 april :) !!!


Du og jeg, og vi tre ;)

Anbefalte innlegg

Jippi!! Etter 2 SA rett etter hverandre, har vi nok en positiv test!!!

Tok CB digital m/ ukeindikator og der sto det GRAVID 1-2 uker :) !!! Har testet veldig tidlig, men kjennte symptomene igjen fra de to siste gangene :) !

Vi er kjempe glade, men veldig nervøse også, siden vi har hatt en SA 28 mai og en SA 2 juli, begge i uke 6 :( !!

Skal til gynekologen i morgen, for å starte på blodfortynnende og hormontilskudd, håper det hjelper å holde den lille spiren der inne :) !!!

 

Lykke til alle sammen, håper vi kan være her sammen løpet ut :) !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!! En sliter jeg også.. (se tråden min!) , men du.. sikker på at terminen er 10 april? For min er 6 april og jeg testet positivt uke 3+2... da må du jo isåfall ha testet pos. i uke 2 og det virker lite trolig..tror heller du er lenger på vei jeg;) Brukte du EL-tester? Selv har jeg CB fertilitetsmonitor, så er sikker i min sak. Uansett.. det viktigste er jo at vi er gravide nå;)

 

Håper vi slår følge helt i mål til våren!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke være frekk eller noe, men er du sikker på at hcg nivået fra forrige svangerskap er nede igjen? Jeg opplevde nemlig å teste positivt lenge etter at vi mistet... Og siden du mistet 2.juli er det jo ikke så veldig lenge siden. Huff! føler meg bare slem som skriver dette.. Jeg håper på dine vegne at det er et lite frø der. Masse lykke til i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så sikker på om jeg er gravid igjen, tror kanskje det bare er hcg som henger igjen fra forrige SA :( !!

Men trodde det var som siste graviditet, da testet jeg positivt på samme tidspunkt, men hadde hatt en SA da også, så tok en hcg prøve, og den var stigende, tok flere og de var stigende de også, helt til jeg mistet igjen :( !!

Så jeg trodde at det var samme denne gangen også, tok en hcg prøve på onsdag, og den viste 65, kan være slutten av forrige graviditet eller starten på en ny, skal ta en prøve til i morgen, så da får vi se om den stiger eller synker!

Jeg hadde eggløsning rett etter jeg sluttet å blø etter første SA, så håpet det var tilfelle denne gangen også, derfor kan man teste positiv så tidlig, for da har befruktningen skjedd en uke tidligere enn vanlig:)!

 

Gratulerer så masse til deg, håper alt går bra :) !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint:)! Tror nok jeg har vært litt for rask i dette tillfellet :/!!

Tok en hcg prøve på onsdag 21 juli, og den var på 65, og den 8 juli var den på 448 fra å være 1275 28 juni !

Virket på meg som om det hadde synket raskt ned til 448 fra 1275, derfor tenkte jeg at når jeg fikk følelsen av å være gravid igjen og testen slo positivt ut, og at jeg hadde vært så heldig sist graviditet at jeg ble gravid rett etter en SA, at det var det samme som skjedde nå!!

Skal ta en hcg prøve til i morgen, så da får vi se om den synker eller stiger fra 65 :) !!

Tok en test til i går 24 juli, og den viste fortsatt gravid, så håper:)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...