Gå til innhold

har dere lekt noe m navn enda??


saratussen

Anbefalte innlegg

Jeg tanker å tenker å har mine favoritter som er

 

Theo

Jonathan

 

 

Tomine

Hermine

Julia:)

 

dere da jenter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempefine navn :) Liker egentlig alle de der jeg.

 

Hos oss blir det en Max (med ikke helt bestemt mellomnavn enda), og om det blir jente må vi i tenkeboksen og finne på noe lurt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok en tobias eller thea her i gården =)

synes det er litt synn at alle navnene jeg liker skikkelig godt er kjempe populære.. vill liksom ikke at det skal være 3 andre feks i kassen som heter det samme.. men det går seg vel til ;) vi har jo enda noen mnd å bestemme oss på =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille tøffing skal hete enten Live Maria eller Leon M..... sterke livlige navn til lille frø som har klort seg fast tross dramatikken :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vridd hjernen, men kommet fram til at om det er jente blir det Aurora eller Amanda.

 

Blir det gutt blir det Edvard, Benjamin eller Sebastian :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi fikk vite det var stoor sannsynlighet for gutt tror vi på det frem til motsatte er bevist...he he.

Å da har vi bestemt oss for Milian men har ikke funnet mellomnavn enda ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er helt sikre på guttenavnet: Emil André. Oppkalling etter mannen

Jentenavn blir nok Alette Andrea.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes guttenavn er så vanskelig. Har mange fine jentenavn på lager men ikke no særlig guttenavn...

Milian er kjempefint til deg som vurderer det. Min nevø er 6 mnd og heter det. Og til deg som lurer på Max så var det en i dåpen til Milian som ble døpt Max Emilian haha ;)

 

Min bestis sin søster vurderte og Max, kult navn, men kanskje ikke så bra når de heter Luhr til etternavn. Max Luhr hehe, morsomt da, men sikkert bare for alle andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det blir nok ikke Emilian nei, hvorfor ikke da bare kalle ungen Maximillian? Han blir nok oppkalt etter noen av besteforeldre/oldeforeldrene sine. Mannen må bare bestemme seg litt først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sikkert 10 jentenavn i bakhånd men har tre sterke favoritter; Léonie, Anaïs og Cassandra.

 

Guttenavn er vanskeligere. Matheo er kanskje det mest aktuelle akkurat nå. Jeg har likt Leander i mange år men nå ser jeg at det er et navn som blir mer og mer vanlig. Venninnen min har forøvrig kalt sin sønn Elander, ganske fint det og.

 

Milian var heller ikke dumt...hmmmm vanskelig... blir sikkert lettere når jeg får vite kjønn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva om det blir jente tror vi. Guttenavn er værre og vi har enda ikke funnet noe vi begge liker! Mulig Martin, det er det nærmeste vi har kommet enighet til nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter er : Melissa Méava

Mille Maelle

Milla Fanny

Alissa Charlotte

 

Leo

Millian

Matheo

Det er vanskelig det med å finne det rette navnet, det jo så mange fantastiske navn:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såå kjekt og se at noen andre enn meg liker de veldig utenom "det vanlige" :D hehe..

 

Vi tror det skjuler seg en liten gutte bajas i magen, så navnet vi har falt for er Neo Millian :D Til og med sambo er helt sikker. :D Er det en jente blir det Alexzandria, som både jeg og sambo var bestemt på før vi møtte en annen :)

 

Ellers har jeg hatt lyst på guttenavn som : Caspian, Teo, Matheo(men jeg syns det er litt for likt mitt navn til at det ble helt aktuelt), Emilian, Nathaniel :)

 

Jentenavn har vi egentlig ikke tenkt så masse på siden begge var klar over hva navnet ble hvis det ble jente, men ender vi med to jenter blir jente nr 2 hetende Tomine tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...