Gå til innhold

hva synes du om at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

andre tar seg til rette i din hage uten at du er hjemme, eller uten at de har spurt om lov? søskenbarnet til min mann og kona hans tar med ungen sin hit for å bruke dissene/huskene. de er på ferie og bor i et av nabohusene her. dette gjør de hver dag, og i går ble jeg så forbannet for da hadde jeg kastet opp og vært helt forferdli dårli, og hadde akkurat sovnet da jeg ble vekt igjen av roping og gauling ute i hagen. synes ikke de har noe med å bruke lekene til sønnen min uten å spørre om lov, synes det er litt frekt. de kan jo heller låne de når de er på besøk med oss vel? hele svigerfamilien/slekta bor rundt oss på alle kanter så flere ganger har de samlet seg i vår hage for å huske når vi ikke er der..synes det er merkelig oppførsel, og her har vi tilogmed jobbet og slitt for å plante hekk rundt store deler av tomta i tillegg og det ser ikke ut til at de tar signalet akkurat, vil jo gjerne ha en egen privat hage som er vår,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk kjipe nordmenn: "Vi vil ikke dele. Det er mine ting, min tid, mitt, mitt, mitt! Ikke plag meg, ikke ring på, ikke lag lyd, ikke gjør ting som jeg ikke liker.. blablabla..."

Skrevet

Man kan ikke forvente at alle klarer å ta et hint, så jeg synes du skal si det rett ut. Det takler de sikkert.

Skrevet

Jeg hadde blitt forbanna. Er jo en av grunnene til at vi har kjøpt enebolig, at vi skal få ha hagen i fred. Vil vi dele, kan vi like så godt bo i blokk. Nabojentene luftet en gang hunden deres i vår hage, da ba jeg de gå i sin egen hage (på en pen måte), og siden har de ikke kommet over i vår hage. Heldigvis.

Skrevet

vil ikke dele for faen? jeg synes bare det er vanlig folkeskikk å spørre først. Det er ikke gøy å ha hele svigerfamilien og slekta trakkendes utenfor huset sitt hele tiden.

Skrevet

Hadde blitt veldig irritert!

Skrevet

men føler at jeg blir den store stygge ulven om jeg sier noe..

, da går jeg heller ut om natta og hekter ned dissene

-hi

Skrevet

Ta med deg inn huskene etter hver gang dere har brukt dem-om enn for ei lita periode framover-og se om de tar hintet da.

Skrevet

Hvis jeg var familien din tror jeg det hadde vært kjipere om du begynte å ta ned huskene enn at du sa fra på en ordentlig måte. Bare si at du sliter med søvn og setter pris på at de ikke begynner å leke før et visst tidspunkt. For jeg regner med at problemet er støy, ikke "slitasje"?

Skrevet

Det er frekt!

Vi er de eneste i gata som har satt opp trampoline i år. Hittil har alle som ville prøve den ringt på og spurt først, og da er det selvfølgelig helt greit! Men om de bare hadde kommet og hoppet hadde jeg blitt sur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...