Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Hva skal dere ha?? Lurer litt på pølser med chips her. Vi holder på ute her og bygger platt,så kjekt med noe lettvindt og godt til ungene:) Ikke så sundt da,men det er ferie:)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Huff;ble en skrivefeil gitt! Du forstod ikke hva jeg mente nei? Sorry!!! Du får hoppe over slike innlegg vet du! HI
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Storesøster har mast en stund om tomatsuppe. Så de kan få det mens jeg tar en toro pastarett. Passer godt idag, for jeg er så sliten =/
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Svenske kjøttboller med fløtesaus, poteter og gulerøtter )
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 Her er det også kjøttboller, men med pasta og tomatsaus :-)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #7 Skrevet 19. juli 2010 kjøttdeigform med poteter,brokkoli,sopp,løk,bacon og bearnessaus med en topp av jarlesberg ost:) Min manns egenkomponerte deilige form!!!!) Med loff og smør "on the side":O) Deilig og mett her jeg sitter nå ja:)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #8 Skrevet 19. juli 2010 Kylling, pastaskruer, kyllingsaus, salat (nepe, ost, ferske urter, sitron, salt, pepper, olivenolje, ruccola, hjertesalat, isbergsalat, agurk, tomat og soltørket tomat). Idag har jeg brukt det vi haddde i kjøleskapet etter en helg med mye besøk. Greit å benytte seg av det man har også på en mandag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå