Gå til innhold

Hva er yrket til din beste sexpartner\opplevelse??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det definitivt ingeniøren.

Herregud jeg trodde den litt muskuløse mannemannen skulle være det beste, men der tok jeg skammelig feil.

Min nye idrettsutøvende ingeniør er helt fantastisk.. *flau*.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mekaniker! <3 Tjohei! hehe Selv om jeg aldri hadde trodd jeg kunne finne meg en sånn en. Har alltid trodd at om jag skulle etablere meg skulle det bli med en kultivert og høyt utdannet mann. Joda, det ble en kultivert mekaniker med en heidundrende personlighet, og ekstreme kunnskaper om både bil og kvinnekroppen. hehe

Skrevet

Gulv og flislegger...

Skrevet

Datanerd på Oslo Børs.

Faren til sønnen min. Synd han ikke er like flink til å være pappa, som han er i senga...

Skrevet

Fengselsbetjenten vinner et lite hårstrå foran glassmesteren...

Skrevet

Rørlegger

lega mine rør hvertfall;)

Skrevet

KOKK

Han er flink med råvarene ;)

Skrevet

Elektriker

anleggsarbeider

Skrevet

Lastebilsjåfør! Deilig kinky og rimelig pervers. Blir kåt av å tenke på han...

Skrevet

Britisk sådan i utenrikstjeneste. Aldri opplevd noe i nærheten. Han vet om hver minste lille knapp han skal trykke både fysisk og emosjonelt.

Skrevet

Han er utdannet til noe helt annet, men han jobber som lastebilsjåfør.

Skrevet

Bonde.. Det er faktisk sant! :) deilige mannen!

Skrevet

Helt klart en som var lege. En som var lærer var også bra!

Skrevet

Flyger.

Forresten, det er DIREKTE USMAKELIG MED SLANKEREKLAME FOR KVINNER SOM ER MIDT I DEN VANSKELIGE FASEN I LIVET DA DE ENTEN ER GRAVIDE ELLER NETTOP HAR FÅTT BARN. HÅPER H.O.P.E GÅR KONKURS!

Skrevet

Flyger.

Forresten, det er DIREKTE USMAKELIG MED SLANKEREKLAME FOR KVINNER SOM ER MIDT I DEN VANSKELIGE FASEN I LIVET DA DE ENTEN ER GRAVIDE ELLER NETTOP HAR FÅTT BARN. HÅPER H.O.P.E GÅR KONKURS!

Skrevet

Tømmermann. Skikkelig arbeidskar som vet å sette pris på dama si. Dårlig erfaring med høyt utdannet universitets type... kanskje tilfeldig.

Skrevet

Kjemiker, doktorgrad i kjemi. Ja, vi hadde/har fantastisk kjemi:-) Han er helt utrolig. Kjempemorsom, kjekk, smart, og utrolig utholdende og deilig i senga! Hver gang vi har møttes, har vi hatt sex 4-5 ganger på en kveld/natt. Et pluss er også at han forguder meg. Skulle ønske han var mannen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...