Gå til innhold

Sende smokken til Kaptein Sabeltann.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er på tide å slutte med smokk her og vi vurderer og sende smokkene til Kaptein Sabeltann. Er det noen som har gjort det og vet om man får et diplom el i posten etterpå? Vi skal ikke til dyreparken, så vi må sende dem i posten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min sendte den i posten. Etter 2-3 uker fikk han et stort bilde av sabeltann og langemann foran smokkekisten. På baksiden sto det en personlig hilsen til han. Han ble superstolt : )

Skrevet

Det høres flott ut, da spørs det om vi etterhvert må sende smokkene dit:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...