mamman til to gutter Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Det er på tide å slutte med smokk her og vi vurderer og sende smokkene til Kaptein Sabeltann. Er det noen som har gjort det og vet om man får et diplom el i posten etterpå? Vi skal ikke til dyreparken, så vi må sende dem i posten...
Simply Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Sønnen min sendte den i posten. Etter 2-3 uker fikk han et stort bilde av sabeltann og langemann foran smokkekisten. På baksiden sto det en personlig hilsen til han. Han ble superstolt : )
mamman til to gutter Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2010 Det høres flott ut, da spørs det om vi etterhvert må sende smokkene dit:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå