Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet et innlegg i en spesifikk sak hvor jeg ber om råd. Og hva skjer? Joda, blir beskyldt for å ha skrevet denne historien før og at det minner om kiosk litteratur?! Skriver ikke like ofte som før lenger, men syntes anonymformum var et greit sted å søke råd. Er ikke så anonym lengre, men blir mildt sagt skuffet over at et stort flertall påstår at det er en fiktiv historie! Er uker mellom hver gang jeg er her inne, men burde vel visst nok til at har man opplevd noe utenom normalen, så er man et forum troll. Nesten så man vurderer å navngi de innvolverte samt oppgi adresser for å bli trodd!

Takk til dere få som ga et seriøst svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklagelig, men det er fordi en del kjeder seg, og dikter opp historier her. Dermed blir folk mistenksomme. Men jeg har personlig ikke svart frekt på en tråd og beskyldt trådstarter for å være forumtroll.

Skrevet

Tilbakevendende problem her inne. Jeg tror mange har vært på dette forumet så lenge at de føler de har hørt alt før. Har stort sett aldri fått seriøse svar her. Får "kjeft" eller blir beskyldt for å være forumtroll hvis man spør om råd, selv på de korteste og mest seriøse spørsmål. Svarte ikke på ditt andre innlegg, men kan si nå at jeg har opplevd noe lignende. Min kusine lå med en jeg bodde med mens jeg var på butikken. Jeg fikk ikke vite det før flere år etter, da hadde jeg gått fra han for lenge siden grunnet annet utroskap med en venninne av meg. Noen menn er ikke til å stole på. Barn eller ikke, gift eller ikke, forlat mannen og forlat vennskapet. Kom deg videre så ditt liv kan bli godt igjen snarest mulig!

Og ikke hør på forumets desperate/frustrerte fruer som skriver uten å tenke. :)

Skrevet

Synes det er skikkelig kvalmt og råttent å tro at vi er så dumme og lettlurte. Og enda drar du "spøken" lenger! Frekk, er du! Se opp for karma!

Skrevet

Skulle passa på det smilefjeset ditt da vettu!

Skrevet

Bare å melde seg ut ser jeg. Takk til dere over.

Skrevet

Lykke til! Når jeg ser på tråden din, så bruker du et litt gammeldags, noen vil kalle det "oppstyltet" språk. For eksempel når du skriver at "huset tilfaller meg".

Men kanskje du er utdannet advokat, og har lagt deg til den stilen?

Skrevet

Stusset ikke på det før jeg så du hadde skrevet du straks fyller 30. Da jeg gikk inn på din profil sto det at du er 83 modell. Dette samsvarer ikke med din opprinnelige tekst. Men nå har du ikke lenger en profil, står det, så du la sikkert merke til det selv. Jeg vet ikke om historien er sann eller ikke, men det er en problemstilling mange av oss opplever gjennom livet.

Skrevet

Du må finne på noe bedre enn å lage deg et fake nick uten profil hvis du vil vi skal tro på deg.

Skrevet

Du har rett, det er helt utrulig!! Jeg fatter ikke denne opphengtheten av å ta for gitt at noe er oppdiktet for så sparke så det holder uten en tanke på at man kan ta feil.

Når jeg svarer på et innlegg svarer jeg ALTID utelukkende med en tanke på at innlegget er reelt. Er et innlegg oppdiktet, så har jo svaret mitt uansett kanskje kommet noen annen til gode, som virkelig opplevd tilsvarende problemstilling. Og det går jo uansett ikke ut over mitt personlige liv hvis noen sitter og dikter på et forum.

Devil in disguise, jeg har egentlig ikke noe godt råd til deg, en at du kanskje skulle be foeldrene dine om å passe ungene for et par dager, og sette deg ned med mannen din å snakke ut. Dere bør jo snart nok begynne finne ut hvordan dere skal komme gjennom dette på en ryddig måte.Både for deres skyld og for barnas.

Ang veninnen din hadde jeg gjort som ei annen føreslo over her. Gi henne noen dager på å selv fortelle sin mann hva som skjedd, fordi du vil ikke holde ditt brudd med din mann hemmelig, hvilket da automatisk vil komme hennes mann for øre etterhvert. Da er det bedre han får høre det av sin kone, en av venner og familje til dere, eller av deg.

Klem fra meg, og lykke til.

Skrevet

Det er en vanlig taktikk fra de verste sladder-gribbene her inne. De hyler om at du ikke er troverdig for at du skal komme med enda flere saftige detaljer. Så ringer de naboen din og forteller dem om saken etterpå ...

Jeg har ikke noe råd for jeg hadde blitt så sint at ...

Skrevet

Oi, du er visst skikkelig avslørt på den andre tråden, lille devil......

Skrevet

Hvis en først skal trolle så bør en tenke såpass langt som til at her graver en opp gamle innlegg for å se om det stemmer :-)

Enten får du la være og trolle i fremtiden, eller så får du slutte å utlevere deg. Forresten: Siste er for sent.

Skrevet

synes det er mer utrolig at det ble slutt mellom deg og faren til barna i 2008. og du igjen i 2009 poengterer i flere innlegg at du er alene. Nå er du plutselig gift? ha ha

Skrevet

Vet ikke hva du referer til men jeg har også blitt beskylt for å skrive ting før. "Dette har du skrevet om før, på tide å komme seg videre etc". Også har jeg aldri sagt det til noen før...noen tilbringer nok for mye tid her inne...

Skrevet

vel det tok meg 5 min å bla gjennom gamle innlegg fra HI

Skrevet

Bare å søke opp gamle innlegg fra dette nicket, så ser man at det er endel som ikke stemmer.

Skrevet

Ja, for dere som alltid "leser innlegg som om de alle er reelle"(lol)- ta det til etteretning. Det er lov å tenke litt selv, og man blir ikke slem selv om man bruker hjernen bittelitt.

Skrevet

snakk om å la bæsjen renne nedover leggen! HA HA!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...