Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Vi har ikke bodd sammen så lenge, men nå har jeg mine mistanker på om han speeder seg. Jeg vet han var inn i miljøet før vi ble sammen, og brukte både amfe og hasj. Vil ikke gå i detaljer for mine mistanker her inne, men han mottar fortsatt telefoner om "stæsj" daglig så og si. Kan noen gi meg noe råd? Hva skal jeg se etter? Frykter fort at jeg er blitt litt blind i denne mannen...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Er han neger av rasen sambo? Finn ut av det. Hasj kan du lukte av tøyet hans, og amfetamin kan du vel lese om tengene på nettet?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Har han sagt til deg at han har sluttet? Et tegn på amfetamin er vel at man får høyere yteevne og nesten aldri sover?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Er du så dum å være sammen med en "tidligere" rusmisbruker så får du som fortjent.
Cat.68 Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 anonym 14:21,Så en tidligere rusmisbruker fortjener ikke kjærlighet og samliv fordi det kan finnes en potensielt riskiko for tilbakefall? Til deg HI,Jeg anbefaler deg å snakke rett ut til ham om dine mistanker. Si at du føler deg usikker på ham nå og at du trenger at han kan bevise overfor deg at han er "ren".Hvis han ikke ønsker dette, må du ta stilling til hans truverdighet og om du kan leve med usikkerheten. Er han seg selv bevisst den problemstillingen det er for pårørerende og leve med denne frykten og likevel nekter for å bevise seg overfor deg, så synes nok jeg at noe skurrer. Dette er vanskelig, men begynn med å ta en snakk med ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå