Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Ser på "Unge Mødre"? Det kommer på FEM kl. 21.00 i kveld forresten:)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 At de er i samme situasjon selv. Jeg ser IKKE på. Skjønner ikke hva som er så interessant, det er mest tragisk i mine øyne. Har sett litt et par ganger, men må bare skifte kanal...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Nei uff, folk som ser på tv synes jeg ikke noe om... hehe Man gjør da hva man vil, og ser hva man vil. Det finnes sikkert tusen grunner til å ville se det. Og sikkert tusen til å ikke se det.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Jeg reagerer mer på folk som propper seg med krim eller vampyrbøker hele tida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå