Gå til innhold

Hva synes dere om folk som...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på "Unge Mødre"?

Det kommer på FEM kl. 21.00 i kveld forresten:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de er i samme situasjon selv.

 

Jeg ser IKKE på. Skjønner ikke hva som er så interessant, det er mest tragisk i mine øyne. Har sett litt et par ganger, men må bare skifte kanal...

Skrevet

Nei uff, folk som ser på tv synes jeg ikke noe om... hehe Man gjør da hva man vil, og ser hva man vil. Det finnes sikkert tusen grunner til å ville se det. Og sikkert tusen til å ikke se det. :)

Skrevet

Jeg reagerer mer på folk som propper seg med krim eller vampyrbøker hele tida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...