Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Fytti helvete! Er nettop kommet hjem fra ferie og er enda kvalm og uvell av noe jeg så på stranda dagen før vi dro hjem!!!!!!! Ei mor og en far med ett "barn", altså ei jente ett sted mellom 16 og 25, vanskelig å si for hun var funksjonshemmet. Hun hadde ihvertfall noen store pupper, noe som vi alle kunne se, fordi hun gikk rundt i kun bikinitruse!!!!!!! Badet toppløs i armene på sin 60-70 år gamle far, og mora tok bilder av dem, hun leide foreldrene sine langs strandkanten, jeg hadde lyst å gå bort å slå dem, spør hva faen som feilte dem! Er det mulig å være så pervers og respektløs?????? Hvrdan hadde dere reagert??? De var danske!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Jeg hadde hvertfall synes fryktelig synd på datteren selv om hn ikke skjønte noe av det selv!!! Ærlig talt, foreldrene måtte da kunne skjønne at datteren skulle ha dekket til puppene!!! Jeg tror ikke jeg hadde sagt noen til dem, men hadde nok reagert kraftig på det uansett.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Ja PJUUUK!!! Hvorfor i helvete ikke ta på henne en overdel, badedrakt, dekke puppene hennes!!!! For dem er hun tydeligvis "lille snuppa" enda, men det er hun jo IKKE!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 Men det er jo mange unge kvinner som bader toppløs på stranden? Kanskje ikke i armene på sin far men om de hadde mistenkelige baktanker hadde de vel ikke gjort turistene rundt dem oppmerksom på det?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #7 Skrevet 19. juli 2010 Hallo 13:36!!!! Mange unge kvinner ja, friske kvinner som selv velger å være toppløse, som skal vise seg frem!!! Denne "kvinnen" var sikkert 5-6 mentalt, men med en voksen kropp, og noen pupper i sikkert størrelse D. Tror ikke hun tenkte seg frem til selv at hun ville være toppløs! Sier IKKE at foreldrene var pedofile eller noe, tror ikke de misbruker henne, tror bare de ikke innser at lillejenta er VOKSEN! Men de kan jo for faen ikke unngå å se kroppen, hallo, syns du virkelig ikke dette er ekkelt??
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #8 Skrevet 19. juli 2010 Hvorfor er det perverst? Greit nok at de kunne sørget for å kle på jenta si for å skjerme henne, men det er da ikke noe perverst ved at noen er toppløse på stranda, det er det da mange som er? Er eneste grunnen til at du ble støtt det at hun var funksjonshemmet? Isåfall burde du kanskje ta et oppgjør med dine egne fordommer.
Himmel og hav Skrevet 19. juli 2010 #9 Skrevet 19. juli 2010 Jeg lurer i grunnen mer på hva som feiler deg, som ikke kan se at dette ikke er en "one size fits all"- verden, og som føler et behov for å slå og skjelle ut fremmede mennesker. Du VET ingenting om denne familien, eller om denne jentas funksjonsbegrensninger. Du VET ingenting om hvorvidt de har problemer i forhold til klær og at de har valgt sine kamper med omhu. (Det er vel forsåvidt heller ikke forbudt å bade toppløs i Norge.) Du VET ingenting om denne familien annet enn at de liker , som mange andre familier, å være på stranden å bade. Du trekker bare en haug med konklusjoner basert på din egne skitne tanker og fordommer. Neste gang du ser noe som gjør deg så kvalm, så bør du snu deg.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #10 Skrevet 19. juli 2010 Ooooh var de danske? Ja det har sikkert mye å si? Eller? Så friske, såkalt normale jenter skal ha lov til å velge å gå toppløs, men om din funksjonshemmede datter forlanger samme frihet, skal du tvangspåkle, og evt ta henne vekk fra stranden om det ikke går? Å være menneske er en menneskerett!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #11 Skrevet 19. juli 2010 Kanskje sitter de på et annet forum akkurat nå og klager over fordomsfulle norske småjenter som ikke klarer å la vær å stirre?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #12 Skrevet 19. juli 2010 Det perverse går jeg utifra omhandlet en gammel far med en toppløs, brystfager datter i armene... Dette ville jeg også reagert på, funksjonshemmet eller ei! Men at i tillegg er det spesielt at de som voksne ikke beskytter sin datter bedre, ved å hjelpe henne til å kle på seg en topp. Jeg er enig her og.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #13 Skrevet 19. juli 2010 Det perverse går jeg utifra omhandlet en gammel far med en toppløs, brystfager datter i armene... Dette ville jeg også reagert på, funksjonshemmet eller ei! Men at i tillegg er det spesielt at de som voksne ikke beskytter sin datter bedre, ved å hjelpe henne til å kle på seg en topp. Jeg er enig her og.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #14 Skrevet 19. juli 2010 Hadde hun struttepupper eller hengepupper? Må ha riktig info her før jeg kan uttale meg.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #15 Skrevet 19. juli 2010 Nei fysj og fy! Nei til dansker på norske strender! Nei til synlige pupper! Nei til at funksjonshemmede mennesker skal vises i samfunnet! Nei til ytringsfrihet! Hvem har sett burkinien min???
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #16 Skrevet 19. juli 2010 Hvis hun virkelig har store bryster ville du lagt merke til dem også om hun hadde bikinitopp. Jenta kan sikkert ikke svømme, og derfor måtte faren holde rundt henne. Det finnes samfunn for nudister/naturister, og de påstår at det er helt dagligdags å gå rundt naken. På den annen side kan det ha vært kikkere i buskene som tok bilder av den toppløse jenta.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #17 Skrevet 19. juli 2010 Det er selvfølgelig synd at det finnes så perverse folk som HI som går rundt og vurderer folks pupper på stranda. Heldig vis hørtes det ikke ut som om jenta det gjaldt merket hvordan en person tillot seg å se på henne. Så lenge det ikke plaget jenta på noen måte ser jeg ingen grunn til at hun skulle ta på seg noe mer. At du synes funksjonshemmede er ekkle er dit problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå