Vietnamela Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Jeg sliter. er 9 uker på vei nå. har fortalt d til mine nermeste, men kjenner jeg blir lei av å lyve meg bort fra mistanker. Jeg har fått større pupper, magen er oppblåst, jeg er trøtt og sliten. Jeg kaster opp på jobb. Hvordan er d med dere andre? jeg syns d er så slitsom, spesielt på jobben min. Ønsker ikke at mine kollegaer skal få vite d før sjefen min (som har feire i 4 uker).
februar11 Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Tenkte eg skulle dele min erfaringer med deg Eg er akkurat no i vek 11, og fortalte det til mine nærmeste i veke 8, ellers har eg berre sett det litt an, på jobb fortalte eg det forrige veke, mest på grunn av at dei faktisk først då veit kva du går igjennom. Har slitt litt med å ikkje fortelle det, men so har eg faktisk tenkt sånn og, at ok om det no skulle gå gale og at det skjer noko, kvifor skal ikkje mine nærmaste og kollegaene min få vete at det faktisk e veldig tøft? Då kan du med god samvittighet sjukmelde deg, komme deg føre, og få lov å komme deg litt, om det skulle gå gale. og vist det skulle gå heilt fint, so ja du trenge omsorg å støtte, og kanskje en ekstra kvil kvar dag no dei neste vekene. Eg angra ikkje eit sekund på at eg sa det, fått masse positiv støtte, sleppe å gå å bekymre meg over ting, for no snakka faktisk folk om "babyen" som skal komme, og vips positive tanker, positiv energi Masse masse lykke til!! Du trener støtte uansett, so eg er veldig glad for at eg har fortalt mine kollegaer, familien, og no i denne veka kjem vel resten av hele verden til å få vite det, nettopp fordi eg e trøtt, sliten oppblåst, og då treng du vertfall ikkje å slite aleine God bedring vidare, og nyt svangerskapet!
AS3* Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Jeg skal på ferie når jeg er i uke 11, og de vennene jeg kommer til å treffe der får vite det. Jeg er så lei av å juge jeg også. Jeg har fortalt det på jobben av rent praktiske grunner, og nærmeste familie vet om det. Jeg orker bare ikke servere løgn på løgn om hvorfor jeg ikke skal ha et glass vin og ditt og datt. Har samtidig gitt beskjed om at det er tidlig og ikke 100% ennå, så de holder tett. Er ikke så veldig farlig for meg å holde meg strikt til de tolv ukene. Regner med at folk har såpass gangsyn at de skjønner at de skal holde seg fra å spørre og grave.
mummitrollet <3 Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 8+5 idag og så og si ingen vet det. På jobben er det litt tøft, siden jeg kaster opp støtt og stadig. Men skal prøve å holde det for meg selv så lenge jeg kan. Er ny i jobben og ville ikke smelle den bomben med at jeg allerede er gravid. Tør rett og slett ikke å si noe ennå
Vietnamela Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2010 Nettopp kommet tilbake til gammeljobben min jeg å. Har ikke fått nå kontrakt enda, er så redd for at jeg blir lite attraktiv når jeg forteller at jeg er gravid. syns d her er veldig vanskelig. d er så mange som blir diskriminert pga av graviditet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå