Bolla med 2 små <3 Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Har ikke tenkt på annet enn at skulle ønske fødsel kom snart de siste 14 dagene.. Hadde termin igår.. Så var jeg hos legen idag, og har høyere blodtrykk, mer proteiner i urinen +hevelser i bena. Hjertet til baby slo visst noe fortere idag også:-( Hun ringer føden og får beskjed om at jeg skal inn så fort som mulig sånn at de får tatt noen prøver og evt sette igang fødsel. Ble helt satt ut! Er ikke klar for å føde nå liksom, hehe.. Fikk ikke beskjed om hva som skulle skje der, men fikk jo beskjed om å ta med meg bagen. Håper bare alt er i orden med baby'n min... *tvi tvi*
Løvinna30 Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 det går nok fint, leger og jordmødre passer godt på mor og barn : ) Lykke til! - håper vi får høre fra deg ; )
Lykkeliten 2 Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Masse lykke til ).. det går nok kjempe fint )!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Masse lykke til. 2 døgn før min fødsel fikk jeg ekstreme hevelser i beina, høyere bt og 170 i hjerteslag på gutten (har hatt 140 hele veien)
Bolla med 2 små <3 Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2010 ..Har blitt sendt hjem igjen nå, var der og tok sparketest og noen andre prøver, og alt virket fint med baby, men skal tilbake igjen til onsdag for å se om det er noen forandringer. Føler meg litt snurt nå egentlig, at legen min kanskje tok litt av når hun sa jeg skulle pakke bagen og måtte regne med igangsetting osv for så å bli sendt hjem igjen., men bedre føre var enn etter snar:) Er iallefall beroligende at alt er bra med baby!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå