Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Er det noen som har vært på babysvømming med sine små og kan gi meg et råd.... her har de babysvømming nybegynner fra 0-4 mnder og så har de videregående kurs for de over det, nå er rampen 7 mnder når kurset stårter og jeg har fått valget mellom å starte på nybegynner kurset med de små eller starte på videregående kurset med en gang, hva hadde dere gjort?? kan vel legge til at rampen er liten i størrelse men veldig foran når det kommer til det motoriske.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Jeg tror det blir det samme. Tror jeg hadde valgt videregående kursen likevel. Du får bare ta det litt rolig. De andre har sikkert begynt å dykke litt og sånn men det kommer din ramp fort igang med. Det er sikker akkurat det samme nå men jeg tenker at hvis du vil fortsette neste kurs er det sikker bedre hvis dere har gått videregående. Lykke til. Jeg har hatt det kjempekjekt med mine to gutter på babysvømming.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Babyer har en "hold pusten"- refleks som de mister ved 6mnd's alder (tror jeg), så det er viktig å begynne dykke-trening før den er borte. Når det er sagt så elsker de fleste barn vann, så bading er stas uansett )
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Er forsåvidt ikke dykkinga som er greia da, bare å gjøre rampen trygg i vann å ha en aktivitet en dag i uka... videregående kurset er egentlig på et mer egnet tidspunkt på dagen, og er kanskje morsommere med barn som er litt mer på samme stadium i utviklingen, selv om de ikke kan de samme tingene på svømminga... men d er et par uker lengre til det starter da:P får vel smøre oss med tolmodihet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå