Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Jeg lurer på hva jeg skal finne på. Kommer ikke til å kjøpe noe veldig dyrt. Tenkte egentlig på en armani klokke, men den skal han heller få til jul. Her er hva jeg allerede har kjøpt inn: Kopp som står verdens tøffeste pappa på. En babybody med tekst "pappa elsker meg". Og så lurte jeg på å leie han en SKIKKELIG luksusbil til bruk i en time eller to. Da tenkte jeg på noe ala ferrari eller en av de andre kvalmt dyre "flaka" til 1,5 -2 mill. Kan vel ikke være såå dyrt å leie det vel? Hehe, men jeg tar sikkert feil. Skal sjekker priser. Planla å gjemme litt forskjellig småtteri i en skoeske som jeg skal avsløre er til han når han skal hjem igjen fra sykehuset etter babyen har kommet. Har også kjøpt han to stenger med jordbærlakris som han liker så godt og skrevet ut en romantisk norsk sangtekst til han. Dikt liker han ikke, så det måtte bli noe enklere ;-) Skal fylle esken med smått og stort. Flere som har planlagt lignende? Ideer noen?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Vi kjøpte ikke gave til hverandre...vi fikk jo begge den største gaven: baby :-)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Synes gaver til foreldrene ved fødsel er noe tullball jeg for min del.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Det var da voldsomt dyre ting du snakker om her. Noe med verdens beste pappa på, eller noe annet enkelt kan være mer enn nok. Ingen forventer vel noe heller. Jeg forventer ikke noe annet enn at man kanskje kjøper en "aller første bamse" til babyen, eller noe. Og babygaver fra besteforeldre og sånn. Gaver oss i mellom er unødvendig, vi får jo et lite liv.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 NEI! Bare verdens mest fantastiske gave,-et nytt liv. Har ingen planer om å bruke tid og penger på en masse dilldall.....
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 SERIØST???? Det må være det dummeste jeg har hørt! Vi har aldri gitt hverandre gaver etter fødselen, her sitter vi med den mest dyrebare gaven som finnes og så skal far få klokke i tillegg???? I så fall; er det noen som fortjener gave så er det vel for pokker den nybakte mor som fortjener noe etter måneder med å dele kroppen sin på godt og vondt med den lille og gjennomgå en smerte som far aldri vil kunne forestille seg for å få ut barnet! Herregud, enkelte "tradisjoner" er helt latterlige. Jeg ser ikke på noen måte at far skal premieres med noe annet enn sin nyfødte i gave.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #7 Skrevet 19. juli 2010 Jeg skviste ut en baby med et hode på størrelse med Sveits. Det får holde som gave
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #8 Skrevet 19. juli 2010 Jeg ga ikke han noen gave, men han ga meg en veldig fin gave!!! han tok seg nemmelig 2 ukers ferie for å være hjemme med meg når babyen kom slik at jeg bare kunne slappe av og kose meg med babyen den første tiden uten å måtte tenke på husarbeid, matlaging osv :-)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #9 Skrevet 19. juli 2010 Jeg syns du hadde noen veldig gode ideer selv. Jeg gav ingen gave, ikke fikk jeg noen heller. Har ikke tenkt på det hverken han eller jeg noen av gangene.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #10 Skrevet 19. juli 2010 så ingen grunn til å gi pappan noenting, var ikke mye hjelp å få fra han under svangerskapet - og jeg fødte ham en sønn
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #11 Skrevet 19. juli 2010 haha, det var et komisk svar. Mensen eller? ;-) Jeg synes ikke noen gaver er dumme jeg. Jeg er en person som liker å være generøs. Og ja jeg er enig at en armani klokke er litt voldsomt i pappa gave, men jeg kommer til å gi han andre ting. Har allerede tenkt ut ting som jeg skal glede han med. Jeg blir glad av å gjøre andre glad. leppestift-suss på furtekinnet ditt fra trådstarter
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #12 Skrevet 19. juli 2010 Hehe morsomt. Huffa meg... håper ungen min har "litt" mindre hode enn det. Hvis det er et skikkelig digert et, så får jeg heller levere inn gavene ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #13 Skrevet 19. juli 2010 Ingen mensen nei. Jeg er i uke 41 av svangerskapet og er drittlei. Kunne ikke falle meg inn å bruke tid eller energi på å gi mannen gave når det er jeg som gjør jobben.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #14 Skrevet 19. juli 2010 Akkurat det har min mann også gjort. Og det koster en del, han er selvstendig næringsdrivende og taper masse penger på det. Men det synes jeg at jeg fortjener. Gaver får han til jul, bursdag og farsdag. Jeg er nemlig svært generøs selv. Men at han skal få gave i tillegg til den jeg gir ved å ødelegge kroppen min, nei vet du hva! Synes mine strekkmerker, 30 ekstra kilo og appelsinhud, og sprengte såre høne, ømme ammejur og hengisser i ettertid er gave nok, i tillegg til babyen selvsagt. Skulle likt å se han flise rundt i en leid Ferrarri mens jeg satt hjemme med melkespreng og barseltårer. Det skulle vi heller gjort sammen i ettertid mens andre passet småen.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #15 Skrevet 19. juli 2010 Her skal selvfølgelig pappaen få en gave :-) Han har holdt ut med sure og grinete meg i snart 9 mnd og gjort det meste hjemme samt tatt seg av jenta vår mye mer enn meg. Første gang fikk han en veldig dyr gave mens jeg "bare" fikk blomster etter fødselen, men da hadde jeg nettopp fått en nydelig morgengave i forbindelse med bryllupet vårt. Denne gangen har jeg stjålet en ide bra bim her: kurv med ting han liker i. Jeg har kjøpt den nye boken fra Dan Brown som han ønsker seg, en t-skjorte han har prøvd å få tak i lenge (som jeg klarte!) i sin str, 2 flasker av favoritt ølet hans, yndlingsgodteriene hans og gavekort på ryggmassasje hos en hudpleier. Har også kjøpt en nydelig kort som takk for hjelpen hittil. Jeg syns det er veldig koselig å gi bort gaver, jeg. Vi gir hverandre gaver på bryllupsdagen vår, morsdag, farsdag, forlovelsesdagen (blomster), bursdag og jul. Den tradisjonen setter vi begge pris på! Syns ideene dine var kjempe fine, HI! Flott at noen tenker på mannen også og ikke bare ser på seg selv som helter;-)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #16 Skrevet 19. juli 2010 spørs hvor mye du hadde giddi å gitt ham om du lå kjempedårlig og nesten ikke greide å gjøre noe og mannen din ikke hadde rydda/støvsugd eller vaska på flere måneder, bare stukket ut på kvelden for det var kjedelig hjemme og når han først var hjemme kun satt på dataen i et anna rom... Ble så skuffa over mannen min, hadde aldri trodd han vil gjøre sånt mot meg...søstra mi henta meg til slutt ut derfra for at jeg skulle få litt bedre stell en stund...så han fikk mye mer enn han fortjente da han fikk den nydelige sønnen
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #17 Skrevet 19. juli 2010 Jeg kjøpte ingen gave til han, for jeg fikk nemlig ingen gave fra han!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #18 Skrevet 20. juli 2010 Uke 41 ja, da skjønner jeg du er drit lei. Håper ikke jeg går over, men jeg gjør sikkert det. Jeppers :-)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #19 Skrevet 20. juli 2010 19:07 Huff hehe, ja det der er egentlig sant. Det er jammen en påkjenning på kroppen dette her. Mente ikke å le av det du skrev altså, men du hadde en veldig artig måte å uttrykke deg på. Sprengt sår høne haha. Huff jeg gruer meg altså. Har ikke gjort dette før jeg. Kanskje jeg angrer meg som en hund etter fødselen at jeg har gitt han gave i det hele tatt. Det blir vel heller gavekort på sterilisering jeg ønsker å kjøpe neste gang, haha. Det ble ikke noe bil leie forresten. Prisen var litt sånn der M-HMMM. Tror det holder med kopp, body, og litt diverse småtterier. Men håper han blir glad ja.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #20 Skrevet 20. juli 2010 Har du ikke netopp gitt han verdens fineste gave? synes dette gave hysteriet er tull.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #21 Skrevet 20. juli 2010 Prnoblad og løsfitte Kos deg på sofaen i 6 uker
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #22 Skrevet 20. juli 2010 19:49 Ja når noe har vært så heldige at vi har fått litt hjelp og støtte disse hormonelle og vanskelige månedene, så fortjener pappaen en oppmerksomhet mener jeg absolutt. Men selvsagt skjønner jeg at noen reagerer på hvis gaven tar helt av. Ala flere tusen kroner. Synd med de som har hatt mannfolk som har vært heelt sløve og ikke hjulpet til under graviditeten. De skulle hatt pryl omtrent. Min har vært ganske snill. Liiiitt sløv med husarbeid, men så er jeg litt firkanta der da. Juhuu snart baby.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #24 Skrevet 20. juli 2010 Vedder to millioner på at du ikke kjøper pappagave når dere får neste barn.. Min fikk tvillinger. Jeg fikk ring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå