Gå til innhold

Ettårsvaksine og forkjølt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får mini ta vaksinen likevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En skal aldri ta vaksiner når allmenntilstanden er dårlig fra før.

Skrevet

Har han vært forkjølt noen dager, og det er begynt å gi seg, kan det hende han får ta den. Har han nettopp blitt forkjølt er det sikkert best å utsette. Ring helsestasjonen og hør.

Min ble skikkelig forkjølt dagen før han skulle ta 15 mnd vaksinen, så jeg ringte helsestasjonen for å høre. Siden han hadde blitt forkjølt dagen før, var best å utsette den mente helsesøster, så vi fikk ny time en uke senere.

Skrevet

Jeg har fått beskjed på helsestasjon at hvis barnet ikke har feber kan de ta vaksinen. Jeg hadde ventet likevel hvis jeg var du. Det er jo ikke noen hast og bedre hvis babyen er frisk.

Skrevet

Min blei snufsete den dagen han skulle ha vaksina, men hs og legen meinte han kunne ta den likevel. Han fekk feber og var slapp i to dagar etterpå, så eg ville ha venta. Eg veit jo ikkje kor dårleg han hadde vorte utan vaksina, men angra likevel.

Skrevet

Bør jeg ringe helsestasjonen på forhånd, eller kan vi møte opp, og bestemme oss der? Reiser vekk nå, også begynner mini i bgh, så da blir nok mini mer forkjølt, så greit å få tatt den før vi drar.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...