Gå til innhold

Svømmebleier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket merke er billigst og greiest? Hvor mange er det i pakken? Hvilke typer finnes det? Skal til syden, så må ha med en hel del!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er svindyre uansett.

Kjøp heller en badebukse for babyer. De er stramme ved lårene og magen og ev. bæsj blir liggende i bleien. Bare husk å følge godt med ;-)

Skrevet

Jeg hadde nok også heller kjøpt badebukse for baby. Den stramer sånn at det tar en stund for bæsjen kommer ut. Er bæsjen kun i badebuksen kan du bare fjerne den men hvis du ikke følger med blir den oppløst og går ut i hele bassenge

Skrevet

Hei. Vet ikke hvilke som er best eller billigst men vi hadde med 10 libero badebleier ( 2 pk) og hadde halvparten med hjem.

Endte opp med at loppen sprellte naken mesteparten av tiden på stranden. Og bading foregikk ihvertfall uten bleie.

Måtte jo få skyllt litt sand ut av rumpen igjen.

Den ene dagen vi virkelig trengte dem var i badeland :)

Men det jeg vil anbefale deg er å pakke med nok vanlige bleier til hele turen. Bleier er dyrt i utlandet. Vi var i Hellas og der kostet det 10,5 euro for en enkel pakke med bleier. Ikke alle steder som hadde litt større bleier heller. Da måtte vi gå til nærmeste supermarket for å få tak i.

Nå vet jeg ikke hvor gammel småen din er eller om dere er mer "bassengfolk", men det var ihvertfall min ærfaring :)

Skrevet

Jeg er nok mer bassengfolk, vet ikke hva mini er, har aldri badet i sjøen før. Er ett år gammel. Tror nok jeg skal ha med noen svømmebleier, og bruker vanlig badebukse på stranden.

Hvor får man tak i sånne badebukser med innlagt badebleie, og hva koster de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...