Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Min manns besteforeldre kommer på besøk i morgen og jeg har lyst til å servere dem middag. Men hva? Jeg er ingen kokk på kjøkkenet så tenker på noe lett og enkelt. Kan ikke tenke meg at de liker noe godt krydret eller noe annet eksotisk. Trenger mange ideer.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Lag noe enkelt. Grill hvis fint vær :-) Ellers kan du bare steke opp litt kyllingfile eller svinekjøtt med litt krydder og la det ligge å surre litt i fløte noen minutter rett før servering. Ha ris og salat som tilbehør. Det enkleste er ofte det beste ;-)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Laks? Det liker alle og d er veldig enkelt å lage. Ha en hel side med laks inni folie sammen med litt smør, purre og salt og pepper. Stek i ovnen ca 20 min på 225 grader. Pass på at fisken slipper bena før du tar den ut. Server med poteter, gulrøtter, rømme og agurksalat. Hjemmelaget pizza er også enkelt.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Mosakka eller lasagne? Det er lettvint og godt. Mannen min er kokk og lager stort sett alltid middagen hjemme. han lager mosakka og lasagne fra bunnen av, ekstremt godt. Man kan lage så masse godt så lenge man har fløte eller rømme. Kyllingfilet, ta frosne og skjær de i små/mindre biter legg dette oppi en stor ildfast form sammen med en pakke frossen fløtegratinerte poteter. Potetene kan være på toppen Bland sammen en pose med frosne soppblanding med kyllingen. Hell over litt ekstra fløte, litt salt og pepper Dette lagde jeg en del før da jeg var en del alene. Velig godt og enkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå