Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Hva gjør dere for å bli kvitt bomullen/eller papiret dere har hatt negllakk-fjerner på? Kan det kastes rett i søppla? Eller bør jeg skylle det i do? ??
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 søpla såklart. for all del ikke bomull i do.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Da kan du ta det i do!! Hadde du brukt bomull hadde du risikert å tette hele doen.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Takk! Føltes som et skikkelig teit spørsmål dette her, men jeg har faktisk aldri brukt det før, og det lukter jo noe helt grusomt, så jeg ville gjerne kvitte meg med det uten å forpeste hele huset
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 Min kjære reagerer fryktelig på lukten, så jeg skyller bommullsdotten i varmt vann først, så pakker jeg den godt inn i papir og forsøker å ta ut søpla fra badet snarest mulig etter. Separat pose/brødpose osv funker fint om du har, så kan den ligge i søpla en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå