Gå til innhold

Gutt eller jente, lurer....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er så spent på om det er gutt eller jente i magen.....

Har en gutt fra før så jeg håper på jente nå.

Synes det er lenge til ul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte også slik en gang...gutt eller jente? Nå har jeg lært at det eneste en ultralyd er til for er å finne ut om alt er bra der inne. Dessverre opplevde jeg å finne ut at bebien min var svært syk å mistet henne i uke 20 etter at ordinær ultralyd viste at hun ikke kunne leve. Tenk heller at du vil ha et friskt barn og håp at du får beholde h#n. Lykke til! Jeg regner med du blir glad uansett kjønn, men jeg synes dessverre at alt for mange kun tenker hvilket kjønn det er der inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg synes vel det er en selvfølge at alle ønsker seg et friskt og velskapt barn fremfor å ønske seg det ene eller andre kjønnet. Rart om man ikke gjorde det... Trist å høre hva som hendte med deg, helt forferdelig, ingen skal måtte oppleve det du har gjort. Synes alikevel ikke det er noe rart at man lurer på kjønnet og kanskje har et lite håp om det ene eller det andre. Man er ikke et dårlig menneske av den grunn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du lurer på om det blir gutt eller jente, men jeg også fokuserer først og fremst på om alt er i orden og at vi får et friskt barn. Hos oss er begge deler like velkoment, selvfølgelig, men har en sterk følelse av at det er en gutt :) Ønsker å vite det ved ultralyd hvis mulig.

 

Skal på UL til onsdag men det er vel lite håp om å se kjønn da, er 12+5 på vei den dagen. Hvis ikke, må vi vente til ordinær ultralyd senere.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :)

Jeg fikk vite at vi ventet gutt da jeg bare var 12+2, er lettere å se dersom det er gutt, men på den tida er det vanskelelig å skille jente og gutt fra hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...