Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Har fått innkallelse til prikktest til min 1 åring. Trodde han var for ung til det...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Hva mener du? Hvorfor skal han være for ung til det?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 fikk beskjed på helsestasjonen at de ikke gjorde det på så små..sykehuset vet jo at han har atopiskeksem så forstår ikke hvorfor de vil ta en prikktest når de vet hva det er
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Lillebror tok prikktest når han var litt under 1 år. Det var på en egen avd. til sykehuset en helt annen plass. Når han da var 1 1/2 år skulle vi til barnelegen på sykehuset med han. Barnelegen lo av meg når jeg sa at det hadde slått ut sterkt på hest forrige gang, og krevde ny test av stakkar lillebror. Alt måtte tas igjen. Han måtte fint ta det i seg når det slo ut sterkt på hest igjen!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 joda. d går fint! men sørg for at det skjer på sjukehuset!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 Jeg testet min 2 åring nå i vår for en rekke ulike allergener, og jeg kan love deg at hun ikke likte det. Jeg måtte holde fast den armen hun ikke skulle testes på, for hun ville hele tiden ta vekk dråpene som lå på armen hennes. Hun syntes også at det var fryktelig vondt når de stakk henne siden det ble så mange stikk. Etterpå var vi inn til en barnelege, og han ble ganske irritert på de som hadde testet henne for alt mulig, for han syntes at det var unødvendig å "plage" barnet slikt, når vi visste fra før hva hun reagerte på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå