moota m storebror&lillebror Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Henger dere på enda?? =) Jeg jobber for fullt! Hadde en is på badeland på torsdag, frukten så helt ekkel ut der den lå fremme for alle til å kjenne på i varmen =( Nå merker jeg at klærne er blitt større, nei forresten, jeg har blitt mindre hehe =) Vekta skal jeg på imorgen, tror ikke den har gått så masse ned, føler det bare. Men jeg fortsetter. Skal på tur til helga, så kanskje jeg ikke er fullt så nøye da, men det får vi se. Skal i alle fall ikke skjeie helt ut eller ta av. Lykke til videre alle sammen =)
flypapir Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Heisann! Så utrolig flink du er. Er kjempemotiverende når klærne blir for store... Er noen uker siden jeg var innom her nå, men tenkte å komme med en liten oppdatering. Jeg har altså holdt på med slanking siden påske, og forrige mandag nådde jeg målet mitt! -10kg! Storfornøyd da ja... Nå ser det derimot ut som om jeg må belage meg på litt oppgang igjen da en liten spire har tatt plass i magen. Planen var å vente ett år eller to, men sånn gikk det altså ikke... Og når "skaden" først har skjedd kan vi ikke gjøre annet enn å glede oss. Uansett så er planen å prøve å ikke rase opp i vekt iløpet av graviditeten, men prøve å holde den sånn nogenlunde i sjakk slik at jeg kan havne på matchvekt i rimelig tid etter endt svangerskap.... Lykke til videre jenter, håper dere når målet deres!
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2010 Først og fremst, gratulere så masse med spire!!! =) =) Så gøy! Var på vekta idag, den viste 91,6. Fortsatt alt for masse, men det er rett vei og det er godt at så masse allerede er gjort =) Så da har jeg totalt gått ned 8,6 kg =) 18.mai - 100,2 kg 20.juli - 91,6 kg
Ranveig R Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Gratulerer til gåbil! Spennande med spire, sjølv om det kanskje ikkje er optimalt tidspunkt ) Som forventa så er det litt opp på meg denne veka. Følte på meg at resultatet forrige veke ikkje var reelt, det var mykje jobbing, lite mat, lite drikke og så trening og ein times vask av badet rett før veiing. Uansett, opp 1 kg denne veka, men det føles meir riktig mtp forrige veiing. Eg har trent mine 3 gongar, men det har blitt masse godis dei par siste dagane. Ungane er på tur med besteforeldra (mandag - torsdag), så vi har trykt i oss smågodt og sjokolade når vi har slappa av med dataspel og tv-serier MIDT på lyse dagen Kvardagen begynner igjen når mannen skal på jobb på laurdag, så eg fortsetter med mat- og treningsopplegget mitt om eit par dagar. Skulle trent i dag, men sidan eg har vore oppe lenge om kvelden og sove lenge om morgonen, og ikkje ete regelmessig dei siste dagane har eg i går, i natt og i dag hatt eit monstermigreneanfall som ikkje ville vekk sjølv med 3x medisin. Eg må snart lære at eg ikkje bør sove til kl 12, sjølv om eg har muligheten... og heller ikkje ligge og lese halve natta. Eg får det så grusomt igjen etterpå. Nåja. Skal legge meg (litt) tidleg i kveld så eg er opplagt til ungane kjem heim i morgon ettermiddag. Og så tenker eg at eg går ned litt denne neste veka )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå