Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Var på apoteket i stad og da sa ho at jeg kunne teste når som helst. Men jeg trodde den var sikrest om morran. Har akkurat begynt og prøve og regner jeg må kjøpe et par tester, så gidder ikke kaste penger ut av vinduet om jeg må ta 1 til i morra tidlig.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Det er alltid sikrere på morgenen. Er det lenge siden du skulle hatt mens?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Skulle hatt den i dag;) Får den alltid klokka 8.00. så er litt spent.
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Rett etter ikm er det best å teste på morgenen, men når det har gått noen dager kan du teste når du vil, men lurt å samle litt urin da.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Da ville jeg ventet til i morgen tidlig med å teste så slipper du å svi av en test hvis mensen skulle dukke opp i løpet av dagen i dag. Sikrere å få et positivt svar om du er gravid når man tester om morgenen....da er urinen mer konsentrert. Lykke til ;-) håper det sitter en spire for deg. Gi oss tilbakemelding da!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 Ok, takk for svar=) Skal si i fra i morra jeg
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #7 Skrevet 19. juli 2010 Har fått mensen =/ mensen ble sikkert litt utsatt fordi jeg var så spent. Må nok bare holde ut til IKM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå