Gå til innhold

For en deprimerende værvarsel på yr idag =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi ikke få sommer i år?

Det har kun vært noen få dager med sommervær her og jeg blir så lei! Jeg vil ha sommer!!!!

Har dere hatt mye bra vær der som dere bor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor på Jæren og her har det blåst unormalt mye i sommer. Man blir jo helt svimmel av all vinden hele tiden. Noen ganger har det blåst så fælt at vi ikke har klart å høre hva andre sier ute pga vinden. Det bare suser og durer noe veldig. I dag høljer det ned.

Har enda ikke hatt en dag på standen. Man blir jo deprimert!

Skrevet

Huff nei jeg får lyst til å grine når jeg ser på værvarslet :(

Vi hadde kjempe fint vær igår, men da var det selvfølgelig sterk bris ute som vanlig. Når skal denne vinden gi seg da ? huff, nå er det grått og kaldt også og det er bare meldt samme været i 10 dager framover :(

Meldt litt regn hver dag også + bris i forskjellige styrker hver eneste dag :(

Skrevet

Jeg bor på nord-jæren og jeg er enig i den fæle vinden!!

Men også temperaturen. Meldingene er jo på 12-16 grader..

Nei her finner vi på noe gøy så fort det er vær til det. Lurte på å reise med barna slik at de kunne bade igår, men det er den kalde vinden som stopper =(

Skrevet

ja utrolig kjedelig..her i bergen er det heller ikke det fineste været. eller nå skinner solen fra blå himmel. så nå er det bra. men det er stortsett overskyet. men heldigvis har det vært rundt 18-20 grader... men i morgn er det meldt skikkelig regn. arg.. og vi som skal på hytten

Skrevet

Bor dere i Bergen? Der har jeg aldri vært!

Vi har hatt ok vær her i ettermiddag, men ikke helt sånn utevær uten regntøy da selvfølgelig. Det er bløtt ute og barna blir jo klissvåre bare av å sette seg ned.

Skrevet

Men idag skinner solen! Hurra! Og det skal den gjøre imorgen også i følge yr. Det skal jeg nyte!

Skrevet

Den skinner for såvidt her også nå. Men vi var ute litt tidligere. Barna lekte og jeg satt og løste sudoku. Og det blåste så fælt at jeg tok på meg hetta på fleecejakken jeg hadde på =O

Skal heldigvis på tur ihelga og der har de meldt bedre vær =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...