Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt problemer med hormonelt humør tidligere i svangerskapet og er nå helt på slutten i 3 trimester og min lille baby kan komme når som helst.

 

Nå går det nesten ikke en dag når jeg er alene at tårene strømmer, føler meg helt på bunn og håper ikke dette er noe som fortsetter etter at jeg har født. Jeg føler meg uattraktiv og ekkel, ser på strekk merkene og kan ikke skjønne hvordan han skulle få lyst på meg igjen. Er sammen med barnefaren, og han er jo bare søt og snill. Er det fler enn meg som går rundt i en tåresky når de er alene eller er jeg bare teit og forfengelig?

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...