Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Hun skal gifte seg. Jeg ville kjøpt gave, men så gjorde hun noe som jeg synes er ganske teit. Hun gikk rundt og sa til alle at de ikke måtte fortelle meg at hun skulle gifte seg, fordi jeg ikke var invitert, og da ville jeg bli skuffet. Så hele venninnegjengen visste det, mens jeg leste det i avisen. Jeg ville sagt det var mer rart om jeg var invitert for vi har lite kontakt etter at vi ble voksne, så selv om hun var i mitt bryllup for noen år siden, tar jeg det ikke tungt at jeg ikke får komme i hennes. Vi hadde tross alt bedre kontakt før i tiden. Er altså ikke skuffet over at jeg ikke fikk komme i bryllupet, men over at hun aktivt prøvde å holde det skjult for meg... Så hun kan klart ikke forvente gave. Jeg hadde tenkt å kjøpe en liten ting til dem, men alle andre jeg har pratet med sier at jeg ikke bør gjøre det. Hva ville dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Jeg synes du skal kjøpe en liten gave, slik at hun kan få føle seg litt dum ;o)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Jeg ville ikke kjøpt gave. Du skal jo liksom ikke vite at hun gifter seg engang. Neste gang du treffer på henne (etter bryllupet) så later du som at du er totalt uvitende om at hun har giftet seg.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 Signerer den :-D Jeg fortalte også de som ikke var invitert i brylluppet at vi skulle gifte oss. Folk forstår da at man ikke kan invitere alle!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #7 Skrevet 19. juli 2010 Jeg ville definitivt kjøpt en liten gave. Og håpet at jeg fikk se ansiktsuttrykket hennes når hun oppdaget at jeg faktisk visste om bryllupet.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #8 Skrevet 19. juli 2010 Jepp jeg ville kjøpt gave. Så kan hun sitte der å føle seg som en idiot.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #9 Skrevet 19. juli 2010 Hvorfor skal hun føle seg dum? Hun må jo vite at folk ser at hun skal gifte seg når de trykker annonse i avisen da
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #10 Skrevet 19. juli 2010 Jeg hadde kjøpt gave så hadde hun forstått at jeg ikke hadde vært skuffet over å ikke bli innvitert til bryllupet. Hun skjulte det for deg i beste tro for å ikke skuffe deg.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #11 Skrevet 19. juli 2010 Bruk heller pengene på deg selv ;-) Hun forventer ikke gave fra deg, så da er det jo ikke noe problem!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #12 Skrevet 19. juli 2010 Virker ikke som hun forstår det siden hun har bedt alle om å ikke si noe til HI....
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #14 Skrevet 19. juli 2010 Jeg kjøper alltid gave til venninner som gifter seg, så det ville jeg gjort her også. Tror ikke det var vondt ment fra venninna din, men hun virker ikke så lur egentlig. La hvertfall ikke en slik filleting komme mellom dere, om du kjøper gave så viser du at du ikke bryr deg.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #15 Skrevet 19. juli 2010 Jeg er såpass skadefro at jeg kunne ha funnet på å kjøpt gave, skrevet kort med noe tekst ala: "Gratulerer med bryllupet! Jeg visste nok at dere skulle gifte dere, skjønner du ;-)!" eller noe sånt. Eller: "Gratulerer med et godt hemmeligholdt bryllup, men jeg fant det ut til slutt :-)!" Barnslig? Jeg?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #16 Skrevet 19. juli 2010 Ville absolutt ikke kjøpt gave. Hun ville holde det skjult for deg, mens hele resten av venninnegjengen visste det? Hallo... Da er ikke det en venninne en gang. Mer en gammel bekjent.
-trollemor- Skrevet 19. juli 2010 #17 Skrevet 19. juli 2010 Jeg ville kjøpt en liten oppmerksomhetsgave. Ikke mer eller mindre. Var barnslig å gå slik bak ryggen på deg. men jeg ville iallefall kjøpt en gave. Vise deg at du bryr deg og bare la det gå forbi den "hendelsen" Det ville jeg ha gjort. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå