Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 På lørdag, 17 Juli, sto jeg hvit, våt brud! Dagen var perfekt, bortsett fra styrtregn og at jeg tråkka igjennom tyllen på kjolen. Haha! Kom dryppende våt inn i kirken, og ble jammen meg dryppende våt etter kirken også! Men det gjorde ingen, verdens ting. Varmt i været og hadde paraply så sminka ikke rant nedover kjolen Kjolen ble kjøpt på dhgate.com, noe jeg var svært fornøyd med. Kjolen passet ikke optimalt på dagen, desverre...stresset på forhånd tok noen kiloer, så måtte hipse litt på den stroppeløse utover kvelden. Vi hadde også en litt annerledes vielse, og sa mer til hverandre enn bare et "ja" til presten, noe vi fikk veeeeldig skryt for (selv om jeg ikke helt er fan av "amerikanisering", så ble det veldig meningsfullt og vakkert!) Min bror var fotograf for dagen, så vi har masse, masse flotte bilder både fra kirke, fest og studio. Også sparte vi haugevis med penger! En fantastisk dag med en passelig prislapp. Har ikke finregnet på det, men vil tippe vi havna rett i underkant av 40.000 totalt. Så nå er jeg lykkelig gift og nyyyter ferien som frue Gled dere masse. Hele dagen var en ut-av-kroppen-opplevelse. Uvirkelig og drømmende. *sukk* Men veldig glad for at jeg ikke skal gjøre dette igjen!! Hehehe...
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Gratulerer Gleder oss masse til oktober, følest ganske uvirkelig enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå