Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid tenkt at når jeg blir 25, da skal jeg ha en kjempesommerbursdagsfest med masse folk og masse alkohol og alt det som hører med!

Det er faktisk bare noen uker siden det gikk opp for meg at på min 25. bursdag kommer jeg til å være gravid i 8. måned og at jeg aldeles ikke kommer til å få den festen jeg har "planlagt" i flere år :)

 

Nå sitter jeg her med en bursdagssjokolade og kjenner lille mini romstere verre der inne. Og jeg tenker at DET er mye bedre enn den kjempefesten som ikke blir noe av.

 

Ett år eldre blir man uansett, og om en måneds tid kommer jeg jo til å få verdens beste forsinka bursdagsgave!

Livet er bra, selv om det ikke alltid blir som man har planlagt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!! =D

 

Forøvring veldig enig i at livet er og blir bra, selv om det ikke alltid blir som planlagt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...