cherry coke Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Eller holder man kjeft? Har en veninne som er utrolig lett på tråden. Vi bor på en liten plass og jeg vet at det blir snakket om. Hun er en snill og utadvendt dame, men jeg synes det er ubehagelig å vite at hun blir snakket om. Vi er ikke så veldig nære, men tydeligvis nære nok til at hun ringer meg hver gang hun har fått seg et nyp!;-). Som i dag tikket det inn en SMS" ja, nå er min siste erobring nettopp dratt hjem! Damn han var hot! ". Vet jo ikke hva jeg skal si jeg?:-)
Gjest eelis+kian Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 La henne bare holde på, hun finner vel ut at det er på tide å roe seg etter hvert :-)
Sweet Amber Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 Ja, hva hadde du tenkt til å si egentlig? At du ikke liker at hun har sex med noen hun ikke er samboer/gift med? Nei, voksne mennesker får ta sine egne avgjørelser mener nå jeg. Hun vet nok om at enkelte mennesker ikke har nok med sine egne liv, og derfor gjerne hvisker om andres, men hvorfor skulle det bry henne så lenge hun har det bra?
Miss Misantrop Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Så lenge hun har det gøy og koser seg er det utrolig dårlig gjort av alle å bry seg om hva hun velger å gjøre. Du som sier du er venninnen hennes bør i allefall støtte henne. Ikke alle ønsker å ha et A4 sexliv.
Brillefint - Jadda! Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 hmm... Er jo litt vanskelig. Jeg har en slik venninne og hun har fortalt meg hvorfor hun holder på slik: Hun har et helt elendig selvbilde (hun er kjempepen og attraktiv, men ser det ikke selv). Hun trenger bekreftelse på at hun fortsatt er attraktiv og at hun er bra osv. Men hun kan fortelle om erobringene sine med humor og med "stolthet" sånn ellers. Jeg valgte å ikke si noe på det. Hun er jo fortsatt ei super jente. Praten vet hun om. Skal hun leve i sølibat fordi hun er singel? Det eneste jeg har sagt er at hun må være forsiktig. Passe på seg selv fysisk (kjønnssykdommer) og psykisk (bare ta snille menn). Bare sånn for å vise at jeg bryr meg ... selv om hun vet alt dette:)
cherry coke Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2010 Jeg mener ikke at det hun gjør er galt! Da misforstod dere. Hun er singel og gjør som hun vil. Men hele bygda snakker om henne og jeg har også hørt menn som omtaler henne som "siste utvei". Synes det blir ekkelt. Men men, får vel holde kjeft da.
neste*gang Skrevet 19. juli 2010 #7 Skrevet 19. juli 2010 hun har jo fått deg å dele dette med.. kanskje du ikke skal være så tilgjengelig å høre på det... ikke svare på tlf..eller på sms når hun sier hun "har gjort det igjen".
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juli 2010 #8 Skrevet 19. juli 2010 Hun er jo klar over at hun ligger rundt, er hun ikke? Folk får bare snakke. Hun skjønner jo sikkert at noen snakker uansett. Og dessuten syns jeg jenter som har lyst til å ha uforpliktende sex må få lov til det. Det må da være greit å ha et utsvevdende sexliv om man vil. Trenger jo heller ikke være så veldig utsvevende for å bli snakket om som jente... Om du syns det er ubehagelig å vite at hun blir snakket om så kan du jo fortelle at det snakkes. Ikke verre enn det:)
rosa og en blå Skrevet 19. juli 2010 #9 Skrevet 19. juli 2010 hun vet det sikkert selv... eg blir bara såå kvalm av mannfolka som syns det er greit å bare ta noen som "siste utvei" og det å ta damer som de vet de andre kompisene og har tatt..
meg & to små vampyrer Skrevet 19. juli 2010 #10 Skrevet 19. juli 2010 Ja, hva er greia med det? Om man ikke finner noen aktuelle er det vel bedre å hjem alene og ha det fint på egen hånd?
Lea Laus Skrevet 19. juli 2010 #11 Skrevet 19. juli 2010 Har det noe å si? Flott at hun kan kose seg litt vel. Du kan heller forsvare henne ovenfor andre, om du skal gjøre noe. Vi lever i 2010 ikke 1950, hun kan da ha sex med så mange hun vil, uten at det gjør noen ting som helst.
Odine! Skrevet 19. juli 2010 #12 Skrevet 19. juli 2010 Du kan jo nevne for henne at hun blir snakket om - i tilfelle hun ikke vet det. Lurer på hva folk hadde sagt om henne hvis hun var en mann og gjorde erobringer.
___ Skrevet 19. juli 2010 #13 Skrevet 19. juli 2010 Så lenge hun er singel og ærlig ser jeg ikke problemet. Skulle du si noe måtte det vel være noe som "Ha det morsomt og husk kondom".
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. juli 2010 #14 Skrevet 19. juli 2010 jeg hadde heller forsvart henne når folk hadde pratet. det gjør jeg alltid når folk sier "hun der har sex med alle" eller "hun der er så billig" da er det bare å si "om hun vil ha sex og han vil ha sex, så hva er egentlig problemet? vi lever faktisk i 2010" jeg syns ikke det er hun som sitter med problemet om folk snakker, men folkene som ikke har bedre ting å bedrive tiden med. men du kan jo eventuelt ikke gi henne oppmerksomhet for erboringene hennes, og heller gi henne oppmerksomhet for andre ting hun gjør
cherry coke Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #15 Skrevet 19. juli 2010 Jeg hører jo såklart på henne og synes ikke hun gjør noe galt. Men jeg vet at hun blir utnyttet siden menn vet hvor de skal gå for å få seg ett ligg. Hun har blitt betatt/forelsket i noen av disse mennene, men når de har fått det de vil ha overser de henne omtrent...Helt til neste gang de vil ha sex. For all del, det er mennene det er noe galt med her, men synes uansett at det er ille å vite at de oppsøker henne kun for sex og ingenting annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå