Mor di! Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 VI har en beige mikrofibesofa der det ikke går an å ta av trekket (ugunstig med unger). Denne har da blitt litt flekkete og "skitten", men jeg fikk rengjort den her en dag, slik den ser helg ny ut. Trikset da er å strø litt biotex håndvask-pulver på putene og gni over med en våt klut. Deretter tørket jeg over med en klut vann, og gikk til slutt over med et tørt håndkle for å tørke. Da sofaen ble tørr, var putene som nye! Tenkte bare jeg skulle dele tipset :-)
*smula* Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Lurt! Vi har også mikrostoffsofa, og jeg bruker bare salo og vann, funker det også, men må ta hele sofaen på en gang, for det blir litt skjoldete.
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Ikke glem å impregnere med spesialprodukt for mikrofiber etterpå, ellers blir den bare like skitten igjen på et blunk!! Et lite tips fra enda ei med hvit mikrofibersofa (me heldigvis med avtagbart og maskinvaskbart trekk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå