Gå til innhold

Fy søren, Ryan Reynolds er bare SÅ lik eksen min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nettopp en film med ham i hovedrollen, og damn.. Eksen min er kanskje litt mer "mandig" i trekkene, men ellers er de veldig like.. Åååå, nå fikk jeg lyst til å ringe ham.. Synd han har giftet seg og venter barn.. *sukk*

Har du en skuespiller e.l. som er lik en eks, evnt mannen din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tente akkurat jeg skulle si at da er eksen din vanvittig sexy =)

Jeg tenner også bare seksuelt på min eks. Men rart å ha sex med en som jeg har gått fra og har 2 barn med og som vil ha meg tilbake... =/

Jeg har en annen eks som ligner litt på han der norske skuespilleren, fader hva heter han. Han der i mars og venus eller damer er som mars og menn som venus eller noe sånn??

Men på en eller annen måte er eksen min ikke fin for det om hehe..

Skrevet

Eksen min ER vanvittig sexy.. Og jeg var så innmari dum at jeg lot ham gå, bare fordi vi møtte en kneik, en dump i veien.. "Finne meg sjæl", jaaa sååå lurt.. :)

Er det Thorbjørn Harr du mener? Han er jo ganske sexy med et gutteaktig glimt i blikket! Sex med en eks er vel ikke verdens beste ide.. :)

Skrevet

Eksen din er ikke helt my cup of tea, men det var vel noe med ham som fikk deg hot i begynnelsen i alle fall..? :)

Kjæresten min ligner Bear Grills, fra Mann mot Natur.. Og er nok en grunn til å ikke ringe eksen..hehe :)

HI

Skrevet

Hehe, jeg var sveiseblind eller noe sånt tror jeg ;-)

Han var litt badass og det falt jeg for..? Merkelig!!

Kjæresten min er helt ulik!! De er virkelig rake motsettninger..:-)

Skrevet

Har ingen ekser, men mannen min er både utseendemessig og i oppførsel som snytt ut av nesa til Marve Fleksnes

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

min eks lignet veldig paa Christan Bale saann som han var i american psycho i utseende.. veldig lekker... men han var proff mountainbiker og ganske impotent og ganske enkel, saa det ble ikke oss :) jeg pleide aa ligge med en hoeyt rankert us army mann.. han lignet paa ben affleck i sine glansdager.. men han var doed i oeynene.. som om han bare var et skall

mannen min kan minne om Michael Buble i utseende, men han er vel ikke fullt saa 'pen'vil noen kanskje si. Jeg syns han er den fineste i verden

Skrevet

Min eks ligner altfor mye på Robbie Williams. Det var faktisk et pes å gå sammen med han i store byer som Amsterdam, Paris og London da han hele tiden måtte si NEI jeg er ikke Robbie hehe

Heldigvis er det ingen av barna mine som har blitt prikk like pappaen haha

Skrevet

eksen min ligner på David Toska. min nåværende har påfallende likhetstrekk med knut borge.

Skrevet

Jeg mente Torbjørn Harr ja hehe =)

Han er sånn guttesøt ja, men det var ikke eksen min. Selv om jeg selvfølgelig syntes det da =P

Skrevet

Kjæresten min ligner på vokalisten i One Republic, jeg syns han er litt søt jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...