Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Hver sommer kommer det masse små fluer rundt om i huset, særlig på kjøkkenet. Vi har det veldig rent her, men likevel er det massevis av dem. Hvordan blir jeg kvitt jævlene? Kjappe er de også, så de er vanskelige å ta! Hjelp! Anyone?!?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Fruktfluene, de små røde? Det som hjelper er god hygiene, vaske kniven du har skjært opp melon med med en gang, kaste matsøpla ofte og med èn gang du har kastet melon- eller bananskall, helle kokende vann i vasken en gang til dagen. Ikke oppbevare frukt i romtemperatur.
gullfisken * gravide* :) Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 hei hei leste reddningen min her inne i fjord. ta et glass/kopp, sama det. ta eddik å sukker, eller saft med sukker i, å en dråpe zalo ( vet ikke hvorfor zalo), la det stå, å dagen etter så er di små jæææ.... borte, men la det stå evt, ta nytt glass åla stå noen dagen så er di borte :) det er et løfte
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Takk for svar! Jeg tror ikke alle fluene er røde, men mer brunaktige? Og hva gjør jeg med de fluene som allerede er her?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #5 Skrevet 18. juli 2010 Der fikk jeg svar på det jeg spurte om, jo! Takk Gullfisken! Men skal det være noe over glasset, eller drukner de seg med glede i den søte væsken? HI
gullfisken * gravide* :) Skrevet 18. juli 2010 #6 Skrevet 18. juli 2010 du kan t plastfolie over å stikke noe hull i det, men synest faktisk d funker bedre uten, stygt å si det men var ren glede når glasset ble helste fult på en time, fikk sjokk hvor fort det gikk, hehehe... brugte små engangs plastglass jeg..
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #7 Skrevet 18. juli 2010 Takk, gullfisken! Jeg gleder meg til å bli massemorder! Ha en god natt! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå