Gå til innhold

Sorel vinterstøvler til barn - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de bra eller ikke - alle erfaringer mottas med takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt jeg vet er at de kom midt på treet i en test i foreldre og barn.

Skrevet

Kjempebra sko. min har hatt det og er stooorfornøyd med dem. vanntette og varme.)

anbefales

Skrevet

Jeg synes de er bra, men de er jo veldig varme, så det kan bli varmt for et aktivt barn på for-vinteren og etter-vinteren.

De er små i str. syns jeg. Og tunge.

Har ikke såå masse erfaring da for jeg kjøpte dem sent i år.

Så hør heller på andre om de har andre meninger hehe =)

Skrevet

Takk for svar, damer :-) Hvilke andre vinterstøvler/sko er å anbefale på Vestlandet? Blir jo ikke så veldig kaldt her vanligvis, mer surt og vått :-)

Skrevet

Jeg har slike sko selv og de er gode og varme så lenge det er tørt, men jeg syns jeg blir litt klam i dem og dermed også kald. De kan føles litt tunge og klumpete, men stort sett veldig gode.

Skrevet

Viking! Og så må du spraye dem med sånn som jeg ikke husker hva heter nå hehe 1 gang i uka om barnet/barna går i bhg hver dag og det er vått og hardt vær.

Skrevet

Impregnering? Takk for tips:-)

HI

Skrevet

Jess der har du det =) =)

Bor på Vestlandet selv og det er de beste synes jeg. Dock boot er også bra på de våteste dagene.

Men i høst/vinter var det ingen tørre barn i bhg som mine barn gikk i..

Da er det eneste som nytter skift x mange =)

Skrevet

Har jo hatt viking vinterstøvler selv, og de var varme og tørre. Tenkte ikke på det :-) Skal lete etter Vikingutsalg i Bergen:-)

HI

Skrevet

Jeg har et par selv (ja, barnesko, jeg har veldig små føtter), og det eneste jeg har å utsette på dem er at de er ganske tunge og "klumpete", helt håpløse på is! Men man holder seg tørr og VELDIG varm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...