Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det at Tusenfryd er en røykfri park er bare bullshit. Vi var der for noen dager siden, og da røyka folk over alt. Så vakter som gikk forbi noen som åpenlyst røykte uten å si noe å. Så unødvendig.

Vi satt på en benk å koste oss med en is, og da kom det 3 voksne damer og stilte seg opp med røyken sin 1 meter bak oss. Deilig ja.

Kjenner jeg blir litt irritert. De kan iallefall late som de bryr seg om forbudet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er rart det er krig i verden

Skrevet

aiaiai! Kunne ikke vært mer enig lammekjøtt-mannen!!

sukk

hilsen røykefri

Skrevet

Det er jo ikke verre enn at du sier klart ifra til de ansatte/vaktene/ansvarshavende.....det gjorde vi når vi var der om tirsdagen, og det ble gjort noe med saken....noen har dessverre null respekt for reglene!

Skrevet

Så enig så enig med lammekjøtt mannen.

Ikke rart det er krig i verden.

"hele parkdagen vår ble ødelagt da noen tente en røyk i nærheten av oss" litt vel anti-anti det vel...

Hilsen ikke-røyker her også.

Skrevet

Desverre så mener røyekene at vi ikke røykere skal tåle den sure lukten deres. sånn er det vare.

Skrevet

Men nå sa jeg vel ikke at det ødela hele parkdagen vår.

Det som ødela var at jeg ble kvalm av den første karusellen, men det er kanskje min egen skyld :)

Og jeg skjønte ikke den med krig helt. Jeg har jo ikke akkurat gått etter de som røyka og skutt de ned. Jeg irriterte meg litt over det bare. Det må vel være lov for en kvalm dame som er full av hormoner og frustrasjon? Eller har dere aldri irritert dere over noe som helst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...