Himmel og hav Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Jeg har fått det :-( og lurer på et par ting som jeg håper noen kan hjelpe meg med: - hvor lenge etter at bevegelsesbegrensningen startet sluttet det å bli verre? - hvordan kan man få på seg bh når jeg ikke får den ene armen bak på ryggen? - hva slags smertestillende fungerer best? - tips til gode liggestillinger vil jeg også gjerne ha...
Himmel og hav Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 19. juli 2010 Dytter, i håp om at det er noen som vet noe om det her i dag :-)
tre ønsker fler Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Stakkars deg!!! Jeg har hatt frozen shoulder og det ble en langdryg historie, hadde smerter i 9 måneder før jeg fikk behandling. Jeg gikk først til fysioterapeut, men hun kunne ikke gjøre noe. Knasket voltaren ( på resepet/ smertestillende og betennelses dempende) og reseptfrie smertestillende, men ingenting kunne avhjelpe smertene. Jeg ble så handikappet at jeg til slutt tok kortisonsprøyter rett i skulderen, etter 8 sprøyter var jeg nesten bra. Behandlingen gikk over endel tid og bedring kom ganske raskt. Jeg var veldig skeptisk til bruk av kortison, men nå takker jeg. Bedre å ha et godt liv, enn å leve i et smertehelvete. Nå et år etter behandling er jeg fortsatt litt stiv i skulderen og er litt stiv i bevegelsene, men det er absolutt til å leve med.
Himmel og hav Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2010 Takk for svar! Jeg er kjempeskeptisk til kortison jeg også, så jeg har holdt igjen selv om legen mener det er lurt, men jeg heller vel mer til å prøve for hver natt som går uten at jeg sover skikkelig... Kom bevegeligheten tilbake etter kortisonsprøytene også, eller har du måttet vente på den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå