Gå til innhold

Hva syns du om denne bilen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt grei farge det vel. Har bil med lignende farge, den er litt mørkere kanskje. Viser ikke så fort at den er skitten :-)

Om du ville ha synspunkt på bilmerket, så har vi også Peugeot(207), men i en helt annen farge. Har vært veldig(overraskende) fornøyd med den bilen.

Skrevet

Ville ha synspunkt på bilen også ja:) (hadde en lignende trpd her forleden)

Gjest irismor
Skrevet

Vi hadde en peugot 307 diesel. Møkka bil, en skikkelig mandagsbil. Var innom verkstedet minimum 1 gang i mnd.

En gang så røyk elektronikken i bakdøra, og inne i bagasjerommet satt det 2 golden retrivere og en vogn vi gjerne skulle hatt tak i. Ble litt styr for å få opp luka ;-)

Firmaet til kjekken hadde 5 slike biler og hadde mye trøbbel med 2 av de. Men god plass inne i bilen og god plass i bagasjerommet.

Skrevet

fin farge og fin bil. vi ser også etter bil og jeg så på en sånn i dag faktisk, men jeg syns det var for lite bagasjerom.

men ellers er den perfekt.

samme bil med litt større bagasjerom så hadde vi kjøpt den glatt!

Skrevet

ge har foresten samme merke på bilen min nå bare en 306 liten søt konebil, den er gammel fra 1996, men den går som en klokke og har alltid gjort det. jeg lot den stå stille under snøen i hele vinter fordi jeg ikke gadd og måke (trenger ikke bil siden skolen jeg går på nå ligger perfekt til med buss) og når snøen ble borte var det bare og lade opp batterie og kjøre igjen. ikke noe problem. er super fornøyd

Skrevet

Veldig fin bil,og fin farge :) men har ikke noen erfaring å dele med deg dessverre :)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Helt grei bil, fargen var fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...