Gå til innhold

Hmmm... Litt bekymret for naboen kjenner jeg :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en nabo som leier en kommunalleilighet.

Hyggelig fyr, men ser han sjeldent da han er kun våken på natten og sover om dagen. Vet ikke hvorfor ;)

I går spilte han høy musikk i heeeele går og i morges når jeg & min mann gikk ut for å ta en røyk så var musikken på. Musikken spiller enda, og det får tydligvis på repeat for flere av sangene blir spillt omigjen.

Dette er jo bare totalt ulikt han, vi ører jo aldri noe fra der han bor siden han sover på dagtid.

Så funderer vi på om han sover nå med den høøøye musikken på eller om det kanskje han hendt han noe?

(mest sannsynlig ikke såklart, men blir litt nervøs) :/

Forslag til hva man gjør? Ingenting, eller kanskje gå bort å spørre om han har ett eller annet vi kan låne? Kan jo ikke si vi trenger mel til baking, er jo sent på kvelden :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt på. Høres jo helt merkelig ut.

Skrevet

Kaffe! Eller så kan du jo bare si at du ble bekymret for han...

Skrevet

Ville ringt på og spurt om å få låne vinåpner f.eks.

Skrevet

spør om han har egg.. si du skulle bake rundstykker:P og hvis du går bort, må du gjerne fortelle oss hvordan det gikk :S

Skrevet

Kaffe kl halv elleve på kvelden? Hehe...

Ja jeg blir jo bekymret, men hva om han plutselig har funnet ut at han skal være våken hele tiden?

Og jeg tør ikke si at jeg var bekymret, høres ut som om jeg er en snokete nabo :P

Jeg kommer jo aldri til å få sove nå.

Skal nok finne på noe, håper musikken stopper snart eller terrasse døren hans åpner seg snart så jeg kan puste lettet ut og la alle mine teite tanker drukne ;)

Skrevet

Ring på! Bedre å bry seg en gang for mye enn en gang for lite..

Skrevet

Ring på for å be ham om å skru ned musikken litt

Skrevet

Si at du var bekymret og hvorfor.. er ikke verre enn det.

Trenger ikke påskudd for kaffe eller vinåpner..

Skrevet

Terrassedøren hans var åpen nå, jeg mener den var stengt i morges.

Den var like mye åpen i går som den er nå. Og min mann husker ikke om døren var åpen eller lukket i morges.

Jeg vil ikke be han skru ned musikken, han er litt nervøs av seg :) Så da kommer han sikkert aldri til å spille musikk igjen.

Men jeg venter til litt senere, går ikke musikken ned eller terrassedøren lukker seg får jeg vel heller banke på og høre om alt er greit :/

Hadde vært lettere om vi hadde greid å bli litt kjent med han, men siden vi har for vane å sove om natten så er ikke det så lett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...