Gå til innhold

Blir blomsterbuketten billigere med litt ville blomstrer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

falt fullstendig for en vakker blomst som ikke er lett å få tak i,men viss jeg klarer det ilag med sånne små hvite innimellom da blir vel ikke det så dyrt blir det vel?Vil ikke si navnet på blomsten i tilfelle andre får samme ide å det blir for meg helt umuligt å få tak i den.Lurer også på om noen blomsterforetninger kan skaffe ville blomstrer til meg eller om jeg må gjøre dette selv,noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro at den bukett med villtvoksende blomster blir enda dyrere. Rett og slett fordi da er enda vanskeligere å få tak i slike blomster. De jeg kjenner som har hatt ville blomster og typisk hageblomster i buketten har laget dem selv.

Jeg ønsket hvite roser i min bukett. Men dette var ikke noe butikken kunne garantere at de hadde inne på min bryllupsdag. Så om ikke "din blomst" er lett å få tak i så ville jeg iallefall hatt noe annet i bakhånd.

Jeg hadde en liten bukett med hvite peoner med grønt og sammen med brystbulomsten til min mann kom det hele på 300kr. Vi bestilte 4 dager før bryllupet. Man trenger ikke lage så mye styr rundt blomstene. Flotte buketter blir det jo uansett. Bestiller man lenge før går prisen iallefall opp er min erfaring.

Skrevet

I de blomsterbutikkene jeg har jobbet i så har vi kun tatt betalt for de blostene som blir kjøpt i butikken, å hvis noen har ønsket noen andre blomstrer "vill blomstrer"/ hageblomstrer så har kundene måtte plukke de selv ellers så har vi tatt et lite tillegg for å plukke de.

syns det hørtes rart ut med at de ikke kunne garantere at de ikke hadde hvite roser inne på bryllupsdagen, men om du bestillte kun 4 dager i forveien så er det jo noe annet.

De fleste blomsterbutikker vil helst ha inn bestilling 2 uker før dagen, dette for å kunne få tak i de blomstrene du ønsker, men som HI nevner så er det rett å slett noen blomstrer som ikke er så lette å få tak i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...