Gå til innhold

Kattunger gies bor. BODØ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei vennine av meg har 4 kattunger pluss en katte mor hun ønsker å få omplassert. Alle ungene er ca 8 uker nå og har fått ormekur. Hun overtok pusia da pusen var gravid, eller før de ble konstantert at hun var gravid. Nå sliter vennina mi med veldig mye allergier og ønsker å få omplasser dem alle. Og har bestemt seg for at hun vil ta dem med til dyrlegen hvis ingen ønsker dem. så hvis du som leser dette eller kjenner noen som knne tenkt seg en liten pus så legg igjen beskjed i innboksen min her med navn og nummer. så videreformidler jeg det videre. bilde kan ønskes av hun som har dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kattungene er også renslige og har en uke igjen før hun tar dem til dyrlegen.

Skrevet

Etter rett så skal ikke kattunger skilles fra mor før de er 12 uker.

Forøvrig synes jeg det er fryktelig rart at så mange plutselig utvikler allergi mot sine dyr på sommeren...

Hun har iallefall vett til å ta dem til dyrlegen om ingenting annet hvis hun ikke får gitt dem bort.

Skulle tatt dem hadde jeg bodd i nærheten og hatt mulighet.

Får ha lykke til!

Skrevet

Hun har allergien siden hun tok dem i huset og hun blir bare værre og værre. Hvis ikke hadde hun holdt ut i di siste ukene det gjelder. Ja dyrebeskyttelsen har fyllt opp. så det er kun dyrlegen som kan hjelpe henne i dette tilfellet. Og hvis noen lurer på hvorfor jeg ikke tar en av dem så har det med at jeg allerede har 2 katter.

Skrevet

Ville også bare si det at jeg har selv hatt kattunger på denne tiden av året, og det er egentlig helt ideelt, for da kan kattene bo ute. Si til venninnen din at hun skal lage til en sovekasse til dem på terassen eller noe slikt (en plass der det holder seg tørt om det regner),

Jeg gjorde det slik da jeg hadde 7 katter, for det ble rett å slett for mye å ha dem alle inne. Kattene var ute stort sett hele tiden, gikk litt inn og ut om dagen hvis jeg hadde døren oppe da, og var kun inne hvis det var skikkelig surt vær.

Det kan kanskje være en løsning for å minske litt på allergien, og la kattungene få være med mor lengst mulig. Det er også en veldig vanskelig tid på året å få gitt bort dyr, da folk reiser på ferier og vil være fri for et slikt ansvar. Mye lettere ved skolestart!

Skrevet

hun bor midt i byen, 2 etg og har ikke veranda og deler oppgang med noen andre. så det er virkelig ikke kurrant å ha sovekasse til dem ute. selv om det er en super ide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...