Gå til innhold

Laserkorrigering av syn, har du erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er drittlei av å bruke briller/linser, og jeg ønsker så gjerne å kunne våkne på morgenen og se bra. Jeg husker ikke hvordan det føles :-) Jeg har hatt stabilt syn i godt over et år, og sitter nå og vurderer en laseroperasjon for å kvitte meg med brillene permantent.

Er det noen der ute som har fått gjort det? Hvordan var det? Hvilken klinikk brukte du? Fortell gjerne litt om hvordan operasjonen utføres :-)

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke gjort det selv, men min svigerinne og min søster har.

Min søster: Reiste til Tyrkia (selskap i Norge som arrangerte turen inkl. forsikring), ventetid cirka 2 mnd. Kostet 16 000 totalt med reise, forsikring, operasjon og oppfølging. Hun var der 2 dager ekstra før operasjonen og fikk en miniferie i samme slengen.

Resultat: Veldig bra syn og totalt uavhengig av briller.

Min svigerinne: Tok operasjonen privat i Norge, ventetid 1 uke. Kostet omtrent 30 000 kroner for operasjonen og oppfølging.

Resultat: Bra syn, noen synsforstyrrelser med klarer seg fint uten briller.

Skrevet

Hvilke synsforstyrrelser? Jeg vil si det er 30 000 DÅRLIG anvendte kroner.

Skrevet

Man vet jo aldri på forhånd hvordan operasjonen går, men det er veldig gode odds :-)

Hun har "blurrete" syn til tider, men det går som oftest relativt fort over. Hun beskriver det som om noe "ligger på hornhinnen" og forstyrrer. Optikerne vet ikke hva det er for de finner ikke noe i veien.

Skrevet

Det hørtes litt skummelt ut hvis det plutselig skulle oppstå under kjøring etc :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...