Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Er drittlei alt! Hater plassen jeg har flytta til! Hater at ****** er død! Hater mitt usosiale liv! Hater alt! Så, klokka 4 idag satte jeg fast poden i bilsetet og kjørte bare en laaaaaaaaaaaaang runde og gråt og hørte på musikk.. nå sitter jeg også å griner. NÅR i all verden ska ting ordne seg for meg?? etter år på år med uflaks og motgang... når er det MIN tur????????!!!!!!!!!! Å den forbanna gud i himmelen skylder meg et menneske så stort som hele livet mitt! Så kansje kan det bli helt igjen, etter 7år uten!!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 er ikke moro å ha det sånn... nå vet ikke jeg hva du har prøvd å gjøre selv...men alle endringer begynner med en selv, prøv å fokuser på det som faktisk er positivt fremfor alt som er negativt, så er det en start. hilsen ei som og har hatt endel død og sykdom tett innpå de siste 5 årene, men som likevel stort sett greier å fokusere på det positive som jeg faktisk har fremfor å bare fokusere på de som er borte og det jeg ikke har. Ikke alltid lett, men lar seg gjøre.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #5 Skrevet 18. juli 2010 Slutt å vent på at skjebnen/gud eller noen andre skal ordne livet ditt. DU er den personen som er den nærmeste til å gjøre livet ditt bedre! Jeg jobber på Nav, og ser ofte at personer med et likt utgangspunkt (som f.eks har opplevd døsfall og sykdom i nær familie), kommer helt ulikt ut av det ettersom hvordan de velger å tilnærme seg problemet. Noen greier å reise seg og gjøre det beste ut av situasjonen, mens noen setter seg rett ned og sturer. Hvem tror du blir lykkeligest?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #6 Skrevet 18. juli 2010 sant så sant det dere skriver.. Takk for klem! Må vel få begynt å gjort noe da.. må vel først å fremst finne ut hva og hvordan... HI
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #7 Skrevet 18. juli 2010 Noen ganger er livet urettferdig. Har du mistet et familiemedlem? Sender stor klem til deg!!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #8 Skrevet 18. juli 2010 synes det har vært urettferdig HELE veien jeg.. ja, mistet min bestemor som jeg sto uvanlig nær på en måte,.. idag var jeg rett og slett forbannet for at hu var så feig at hu bare lot meg være sånn.. men men, liv og død er vel ikke noe man styrer med sånn sett.,,,
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. juli 2010 #9 Skrevet 18. juli 2010 Nå sier jeg ikke dette for å være frekk, men det var vel din tur når du ble velsignet med et barn? Tenk så heldig du er som har et barn. Som er avhengig av deg for å leve. Som du har skapt og båret inni deg og gitt kjærlighet til! Kanskje du har andre som du også kan være glad for å bygge på dette?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #10 Skrevet 18. juli 2010 Du har så uendelig rett moota.. han er vel lyset i hele denn enden til syvende og sist, uansett. Han er nok Mitt absolutte alt jeg har her i verden!
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. juli 2010 #11 Skrevet 18. juli 2010 Prøv og leve på det og bygge på det til du kommer videre. Lev for han og vær der for han så lenge du trenger. Jeg er alenemamma og har 2 små. De er så slitsomme noen ganger at jeg teller timer til legging, timer til de skal til bf og timer til de skal i bhg. Gruer meg for å hente dem noen ganger også, men vet at jeg savner dem når de er borte. De er alt for meg, jeg er alt for dem.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #12 Skrevet 18. juli 2010 Du har flyttet til et nytt sted. Du har store muligheter til å bli kjent med nye positive og snille mennesker. - meld deg noe som du syns er gøy. Sjekk på nettet, det er sikkert noen som driver med personlig coathing i nærheten. Helsestasjonen i kommunen har div gratiskurs, kanskje også i din? Til høsten starter de med et for utslitte mødre. Sender deg en klem
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #13 Skrevet 18. juli 2010 takk for alle gode ord og oppmuntringer! Nå går jeg og legger meg, og jeg har bestemt at i morgen skal alt negativt legges vekk.. eller, jeg skal prøve som best jeg kan hvertfall! helsestasjon skal ringes.. takk for gode råd,oppstrammende ord, oppmuntrende ord og klemmer. Utrolig hva folk på andre siden av skjermen kan få fram i deg altså.. Takk! så prøver vi på nytt i morgen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. juli 2010 #14 Skrevet 18. juli 2010 For en fantastisk innstilling =) =) Og husk at vi er her bak skjermen om du trenger flere råd, mer oppfølging eller bare blåse ut =P Lykke til imorgen! Jeg har tro på deg!!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2010 #15 Skrevet 18. juli 2010 Hvor i landet bor du da? Kanskje du bor i nærheten av meg- jeg kan være sosial med deg jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå