Gå til innhold

ang. stripping!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke helt forstått meg på dette med stripping enda, men har fattet at det er når jordmor tøyer livmorhalsen med to fingre. Men så har jeg lest her inne at jordmor har greid å kjenne hodet til babyen. Hvordan er det da når man har sex og er passe moden?? Kan det hende at penis dunker borti hodet til babyen da? Synes det er en litt ekkel tanke, og siden hun bare bruker to fingre for å kjenne dette, og tøye ut med, så er det vel ikke helt umulig at penisen kommer borti heller? Mange som har lengre penis enn fingre.

Noen som kan forklare litt bedre hvordan man blir strippet av jordmor? Stapper hun bare inn fingrene og tøyer og drar der inni? Og MÅ man ha litt åpning fra før av hvis det skal ha noen virkning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer at jm tøyer åpningen med fingrene... hun kan kjenne hode inni der... det klarer jeg og.. har hvertfall 2 cm åpning og kjenner godt babyens hode. Men åpningen er langt bak, og ligger dekket av mormunn? Et eller annet hvertfall.. + at den er jo oppi der.. så tror du skal være ganske akrobatisk i stillingen dersom penis skal stange hode.

Ut fra sånn vinkling jeg ser for meg i hodet så streifer penis ca bare borti mormunnen.

Du må ha en åpning for at den skal kunne tøyes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...